• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sarah_maya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 456
S

sarah_maya

Jag undrar om det är någon som sett eller hört något om honom. Han är en arab,skimmel e: Dylemat U: Darance
Vill ni ha längre stam så hör av er. Han är pappa till min lille skrutt. Men jag vet att han numera är valack.

Jag red Milo i flera år innan han såldes, har massor av bilder på honom om du vill ha !
Det är världens snällaste häst att ha att göra med, mkt kelig. Dock är han ganska svår att rida.
Mkt hoppglad !
Han är tävlad i galopp, och var med i svenska gymkhana landslaget i några år,
såldes till en familj i Wales år 2000.
Numer tävlar han gymkhana i walesiska landslaget.
Vore jättetacksam om du kunde skicka någon bild på din häst till mig, hade varit väldigt roligt att se hur hon/han ser ut !
Mvh, Louise

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 284
Senast: Murray
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 109
Senast: Freazer
·
Avel Hej ni hästkloka! Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag...
Svar
3
· Visningar
549
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 459
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka