S

sarah_maya

Jag undrar om det är någon som sett eller hört något om honom. Han är en arab,skimmel e: Dylemat U: Darance
Vill ni ha längre stam så hör av er. Han är pappa till min lille skrutt. Men jag vet att han numera är valack.
 
Jag red Milo i flera år innan han såldes, har massor av bilder på honom om du vill ha !
Det är världens snällaste häst att ha att göra med, mkt kelig. Dock är han ganska svår att rida.
Mkt hoppglad !
Han är tävlad i galopp, och var med i svenska gymkhana landslaget i några år,
såldes till en familj i Wales år 2000.
Numer tävlar han gymkhana i walesiska landslaget.
Vore jättetacksam om du kunde skicka någon bild på din häst till mig, hade varit väldigt roligt att se hur hon/han ser ut !
Mvh, Louise
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: Anon89
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Stereo
·
Hundhälsa Har upptäckt att Tilda har märkliga förhårdnader eller liknande på sina två baktassar. Jag har inte tidigare sett detta, även om hon...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp