Bukefalos 28 år!

Data-okunnig har kanske fixat bild!

läcker färg! om du bara vill visa en bild i taget gör du så här . kolla adressen på bilden som kommer upp! eller om du vill göra den liten (ett t framför 1:an. fast det är ju lite meningslöst :smirk:)
 
:D

Fler bilder nu, jag måste ha många bilder på GD att visa för sambon så att han veknar.

Har precis köpt en hundbok som han skall få läsa ;)
 
Åhh var roligt att ni är så positiva!
Jag var livrädd för att lägga ut bilder, man har ju sett när vissa (inte alla!) har fått kritik som inte jag vill ha om min vovve!
Nu ska jag försöka fixa fler!
Cillamuffins, jag fattade tyvärr inte vad du menade... Visas hela mitt album i denna länken eller?
 
Nu ska vi se om jag lyckas!
Hela albumet finns här!
I vårt album finns ett par olika bilder på Nova, Nelli, Tjorven, Wahlrona, vårt hus, Novas syster mfl.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 851
Senast: Pilot
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 467
Senast: Görel
·
Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 375
Anläggning Det är så här att i höstas köpte vi vår drömgård där vi har ett stall som är byggt i en gammal ladugård. Jag har hela tiden funderat på...
Svar
18
· Visningar
10 962
Senast: Berin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp