Bukefalos 28 år!

lil-sis

Trådstartare
Jag behöver en kabel för att kunna ladda upp bilderna från telefonen till datorn men måste jag köpa originalet för 500kr??

Det är till en Sharp GX20 och programvaran finns på internet på de sidor som säljer kablar för 200...
 
Fick inte du med dig nå program när du köpte telefonen?
Brukar vara så att man får ett program samt kabel.
Titta på tradera.com där kanske det finns nån billig kabel.
 
Har inte så mkt nytta av program utan kabel... programmen går ju att ladda ner från nätet om man behöver. Fick en CD men den fungerar bara om man har IRport på datorn och det hade jag inte :mad:
 
Du skulle ju förstås kunna köpa en IR-port istället. Det går nog att få en sådan för ett par hundralappar. Men det går nog betydligt långsammare med IR än med kabel, så om du inte har nytta av en IR-port av annan anledning så är det nog bäst att köpa en kabel i alla fall.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 048
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 732
Senast: Habina
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 161
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Prova på trav
  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp