Dator + tv = inte sant?

Widerberg

Trådstartare
Alltså hur ska man få detta att fungera? Jag vill ju se filmerna jag har på datorn :p
Satte kabeln i tvn, och sen i datorn. Bilden på tvn blev lite sämre och på datorn blev det bara svart.:confused: Hittade ingenting på varken någon AV-kanal eller någon annan heller för den delen och datorn, ja, svart som natten :D

Senast ändrad:
Sv: Dator + tv = inte sant?

Har du fortfarande en sladd mellan skärmen och datorn då? Annars är det inte så konstigt att du inte ser något på datorskärmen. Förstår däremot inte vad som är problemet då du faktiskt får inte bilden på TV:n :p

Sv: Dator + tv = inte sant?

eftersom du har problem så gissar jag att det rör sig om windows?

Du får ju faktiskt ta och anpassa upplösning efter skärm... vad nu din tv har för upplösning, 1920x1080 eller 1280x720? om det inte är en bildrörstv?

utökat skrivbord kan köras eller speglat skrivbord om du vill ha samma bild på båda skärmar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 159
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 042
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 241
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka