Dator vägrar reagera på mus

Freakshow777

Trådstartare
Hejhej! Min bärbara dator vägrar reagera på musklick ibland, jag får klicka upp till tre gånger för att det ska hända något. Ena USB-jacket är sönder och går inte att använda, därför kan jag inte bara byta. Det är en lasermus. (Musplattan fungerar inte alls så det är mus som gäller). Frågan är vad fan jag ska göra? Jag har ingen annan mus så jag kan inte testa om det är musen eller datorn som är problemet.

Håller med @Mia_R det brukar vara batteriet när de börjar så.
Men det har du kanske redan provat?
Ingen smuts mellan knapparna så klicket inte registreras?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 308
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och... 15 16 17
Svar
335
· Visningar
47 272
Senast: Efwa
·
B
IT & mobiler Jag ska köpa ny dator redan på onsdag (denna veckan)! Mamma betalar men jag får välja typ vilken jag vill, den ska kosta runt 5500kr...
Svar
10
· Visningar
1 981
Senast: BonnieS
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V