Datorn ändrar år,tid,datum själv

emlem

Trådstartare
Min dator som jag köpte 2008 har fungerat nästintill klockrent sedan dess. Men nu sedan 1-2 månader har den börjat ändra tid,datum och årtal av sig självt, ex när jag startade den i dag var det 23 april 2002:angel:

Får ställa om tid och datum varje gång jag sätter igång den, vad har hänt med min dator, går den att fixa eller är det dags att leta efter en ny?:crazy:

Sv: Datorn ändrar år,tid,datum själv

Har datorn varit helt strömlös mellan gångerna?
Det sitter ett litet batteri på moderkortet( i datorn) som ser till att bios kommer ihåg saker, prova att byta det

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Edla
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 994
Senast: cirkus
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 715
Senast: mackan
·
IT & mobiler En typ ny dator, max 2 månader. Fungerade felfritt tills idag. Det blev strömavbrott och efter det så funkar den inte som den ska...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka