Datorn hänger sig.

Sv: Datorn hänger sig.

Det visar sig att datorn hänger sig ni ioaf. Trats att jag har dragit hem uppdateringar. Hoppas att datadoktorn har tid i veckan.
 
Sv: Datorn hänger sig.

Sådär ja. Nu har vi bytt grafikkortet i datorn. Men ändå så hänger den sig ibland. Nu har vi inte spelat något på datorn alls sen vi butte. Den hänger sig ändå ibland. I morse så hängde den sig då den körde virusprogrammet tex. Vad gör jag nu? Väntar vackert in mellandagsrean??
 
Sv: Datorn hänger sig.

Antingen är problemet drivrutinerna (trots att du uppdaterat dessa), eller så är det något annat som är trasigt. Exakt vad är nog lite svårare att säga utan närmare undersökning... Alltid irriterande med fel man inte alltid kan reproducera på ett enkelt sätt...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
222
Senast: Enya
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 832
Senast: Migo
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Rie
·
Fritid Jag har just börjat måla lite i datorn med Krita. Jag har nyss gjort en målning i flera olika lager. Trots att jag sparat bilden är nu...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp