Datorn hittar inte cdn..

cili

Trådstartare
Min ena dator har fått vila från användande i ca ett halvår, nu när jag skulle använda den för att spela ett spel så hittar den inte skivan.
"Sätt in en disk i enhet D:" är det enda den får fram.
Jag har provat med andra skivor, samma resultat.
Jag har startat om.
Alla sladdar verkar sitta där dom ska.
Datorn har inte flyttats mer än 10 meter sedan senaste användningen och har inte utsatts för något yttre våld eller skadegörelse ;)
Vad gör man då?
Installera spelet på den bärbara vill jag inte, dessutom har jag ju kommit långt i det och sparat på den gamla..

Sv: Datorn hittar inte cdn..

Man köper en ny cd-rom.
Dom verkar ha tendenser att paja lite sådär, av egen erfarenhet.

Sv: Datorn hittar inte cdn..

Jag hade kanske testat att ladda ned/installera om drivrutinerna också.
Fast om det var problemet borde den kanske inte säga att den saknar skiva i sig...

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator (bärbar, HP pavilion, har Vista som operativsystem) är lite tjurig, den tycker inte om usb-minnen!:( Första gången/gångerna...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Hej! jag har två spel som är helt nya, skulle installera dem igår, men datorn reagerar inte alls på att jag stoppar i skivan. det står...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Modest
·
IT & mobiler Sitter här med lillebrors laptop (ärvedator från pappa ;) ) då den vanliga datorn är upptagen. Den är från hedenhös (Dell Inspiron...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Nu har det hänt något. :crazy: När jag sätter i en skiva (spel, musik, whatever) i datorn hittar inte datorn skivan, utan säger att...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2