Datorn kopierar bilder själv, varför?

Nikki o Fabian

Trådstartare
Min mammas dator är ny. Men när hon klickar upp en bild tex i mina bilder, då kopieras den bilden och om hon ska ta bort en bild då kopierar den bilden för fullt så den blir flera exemplar istället. Det går alltså inte att ta bort eller kolla på bilder utan att dom förökar sej.

Vad är fel?

Sv: Datorn kopierar bilder själv, varför?

måste ju ha blivit nåt fel nånstans. ni har inte fått nåt virus som hindrar att man rensar datorn på filer?

Sv: Datorn kopierar bilder själv, varför?

måste ju ha blivit nåt fel nånstans. ni har inte fått nåt virus som hindrar att man rensar datorn på filer?

Ingen aning som sagt. Vet ej vad felet är. Tycker inte att den borde fått virus från första början, men det är säkert inte omöjligt heller.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 893
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 267
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka