DC++ banned

Sv: DC++ banned

du har skrivit för många tecken i chaten. Om du är banned brukar den hävas efter en tid. ex en timme eller så (om du är bannad många gånger så kan du åka ut för längre tid) beror på vilka regeler den hub du är inne på har. Du får be en OP snällt om att få komma in igen.

Javan
 
Sv: DC++ banned

fast det stämmer inte, min svåger blev "drabbad" av detta och han är helt novis, skrev ingenting i chatten för han visste inte hur det funkade
 
Sv: DC++ banned

Han kanske sökte i chatfönstret eller orsakade spammen på något annat uppfinningsrikt sätt.
 
Sv: DC++ banned

nix, kom in i hubben, jag hjälpte honom att söka via sökfunktionen, det enda som skrevs var /fav
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
743
Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
868
Senast: tuaphua
·
Hundträning Någon som har tips på dragsele till liten hund? Väger i normalfallet strax över 5 kg, just nu strax under pga sjukdom, men hoppas få upp...
Svar
9
· Visningar
2 117
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp