Bukefalos 28 år!

G

Getaway_hon

får det inte att funka på min dator nu. Har haft det på den andra datorn och tänkte tanka ner det till min också. Har laddat ner progammet och öppnat det och så, gått in på några hubbar men nu hittar den ingenting man söker efter. Har jag glömt några inställingar tro? Har lagt till två mappar och delar 29 GiB. Andra verkar kunna tanka hem från mig men när jag söker på låtar hittar den absolut ingenting... Någon som vet?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 577
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 470
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 020
Senast: MML
·
Hemmet Jag har timpris och följer detta med stort intresse. Har en app som berättar vad jag förbrukat ner på timmen. Torsdag och fredag hade...
Svar
12
· Visningar
882
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välkomna till världen årets föl 2024
  • Olika sätt i olika länder
  • Föl 2023

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp