JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
De är Årets djurvänner på Gotland
Moderator
Hästnyheter
Gerd och Leif Jansson som sedan 1977 driver Suderbys gård och ridskola i Sjonhem har blivit utsedda till Årets djurvän av Gotlands...
Hästnyheter
Nu har Årets dressyrtränare i Sverige 2017 utsetts. Det blir 55-åriga Mollis Persson som får utmärkelsen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Han är välkänd både som banbyggare och tävlingsryttare - men Leif Hall är sedan mer än 30 år tillbaka även ridlärare vid Gävle...
Hästnyheter
Frida Winnerstig, ordförande i Finntorps Ridklubb, har utsetts till Årets eldsjäl 2017. Hon får ta emot sitt pris på Ryttargalan i...
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Att göra en lista är superbra. Min nuvarande ras låg inte bland favoriterna förrän jag gjorde en plus och minus-lista och insåg att den...
_Zacke_
4 minuter sedan
Svar: 53
Visningar: 2 322
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Efter snart en vecka med äldre valp kan jag konstatera att en fördel är att hon är i princip rumsren.
En annan är att hon är ganska...
MalanMjöl
15 minuter sedan
Svar: 894
Visningar: 63 173
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag har bc pojkarna fått lydnadsträning x 2 och kört coachgrupp med husse i agility. Corgi-fröken har tränat lite rally, lite ligg i...
Bulldoozer
32 minuter sedan
Svar: 1 276
Visningar: 76 673
Hund
Säljaren försöker häva hästköpet
Ekonomi & Juridik De vill avvakta tills tvisten är löst. De är väl rädda att göra fel. Troligen skulle jag kunna ligga på men jag väntar tills jag har ett...
Sanna25
3 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag har använt ChatGPT men det gäller främst stavning av olika saker och flytet i text på engelska, det känns rätt tryggt då den hämtar...
Asko
5 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag är ytterst tveksam till att jag kommer tävla. Så det gör inget. Men träna vill jag kanske och då går det att anpassa. :)
Habina
9 minuter sedan