De tre första bokstäverna blir stora?

athena

Trådstartare
Har köpt ny dator med Vista (om det nu spelar roll). Men irriterande nog så blir alltid tre bokstäver versaler när jag trycker in shift? Så om jag börjar en mening med stor bokstav får jag radera två bokstäver och skriva dem igen.

Om jag t ex ska skriva gurka med första bokstaven versal så blir det GURka?? Helt sjukt! Måste ju vara nån inställning, men var?

Sv: De tre första bokstäverna blir stora?

Du tänker för att den är ny? Kan man smörja dem med matolja :idea:. Kanske inte...

Nej, det finns en funktion som heter tröga tangenter.

Den brukar finnas under kontrollpanelen hjälpmedel.

Bästa sättet att hitta den om du inte hittar den där är att skriva tröga tangenter i hjälp och support.

TACK. JAG hittade men det var inte aktiverat. DEt här inlägget har jag skrivit utan att redigera. DET är med andra ord ett problem...

Ring supporten och kolla vad de säger.

Googla lite på modellen och kolla vanliga fel.

Ta kontakt med försäljningsstället.

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
496
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 060
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Sharpless
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31