Bukefalos 28 år!

De värsta hundannonserna

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: De värsta hundannonserna

som du som mailar sådant dumt:yuck:

Vad är det för dumt med att fråga om valparna är veterinärbesiktade?
Tänk om det hade varit någon som var intresserad men tvekade för att valpen såg sjuk ut, men som hade slutat tveka om det du hade svarat på ett trevligt sätt och sagt att de var vet.bes hos XXX.

Sen kan det knappast vara så att vi är de enda som såg att den sista valpen såg väldigt sjuk ut. Både huvudet och ryggen, och så har INGEN av de chihuahua valparna jag har träffat sett ut. Och de har ändå varit renrasiga, med stamtavla och helt friska.
 
Sv: De värsta hundannonserna

Djurskyddsanmälan gjord.

Det är synd och skam att denna annons inte är anmäld och borttagen sedan tidigare. Jag har sparat annonsen offline ifall blocket väljer att ta bort den innan djurskyddet hunnit se. Jag anmälde nämligen till Blocket också...

Enda sättet att minska dessa uppfödares möjligheter till inkomster är att begränsa deras marknadsföringsmöjligheter och se till att djurskyddet får ögonen på dem som går att knipa via djurskyddslagen. Tyvärr är byråkratin omfattande så det tar tid innan djuren får hjälp:( Anmälde skriftligen och bad om återkoppling, får se hur det går helt enkelt.

UA-Här du! Ledsen då eller
 
Sv: De värsta hundannonserna

KL

Men jösses - sök på nakenfisen på blocket. Ser inte den sista (och dyraste !) valpen sjuk ut ??? Ser ut att ha vattenskalle :eek:

Det har han inte!Ett perfekt Chihuahua huvud.men du förstår väll inte att man ser allt på en naken va !Tror inte du fattar det!!!!!
Hårig har samma skalle
 
Sv: De värsta hundannonserna

Det är inte bra gjort av henne! obefogat av länsstyrelsen! kolla bara vad denna tjej kan göra mot folk!Öppna ögonen!

Det är alltid bättre att anmäla än att inte anmäla. Den som blir anmäld har ingenting att förlora om man har rent mjöl i påsen. Man slipper betala etc.

"Kolla vad denna tjej kan göra mot folk", kolla vad hon kan göra FÖR hundar istället, nämligen hjälpa dom!
 
Sv: De värsta hundannonserna

Jaha, sa det ar blandisvalpar?

Och du kallar dig serios?!

Och blir upprord over att folk fragar om hundarna ar vet. besiktade?

:up:

Bra jobbat, du framstar verkligen som serios. Absolut.

så klart dom blir!Det står i annonsen också om man kan läsa!men personen ska bli polisanmäld av mig för förtal och alla era annonser om mina valpar ska dom få se!
 
Sv: De värsta hundannonserna

Det är alltid bättre att anmäla än att inte anmäla. Den som blir anmäld har ingenting att förlora om man har rent mjöl i påsen. Man slipper betala etc.

"Kolla vad denna tjej kan göra mot folk", kolla vad hon kan göra FÖR hundar istället, nämligen hjälpa dom!

det är fel mot dom som är obefogat anmälda! och vad ni diktar och hittar på här i forumet är ju en skam att läsa!Första gången hag läser så idiotiska saker av folk,och tolkar detta som ni inte har ett liv!kanske är ni små tjejer som fördriver eran tid på sånt här-Vad vet jag och sanningen jag bryr mig inte!Undrar hur ni själva sköter era djur för ni sitter ju så ofta på datan:p
 
Sv: De värsta hundannonserna

så klart dom blir!Det står i annonsen också om man kan läsa!men personen ska bli polisanmäld av mig för förtal och alla era annonser om mina valpar ska dom få se!

ni vill bråka och "Sätta"dit människor för inget!elaka är ni allihopa som skrivit saker! fy fan säger jag bara:sneaky: kom hem till mig så kan vi talas vid! Ni är då ena fegisar allihopa
 
Senast ändrad:
Sv: De värsta hundannonserna

så klart dom blir!Det står i annonsen också om man kan läsa!men personen ska bli polisanmäld av mig för förtal och alla era annonser om mina valpar ska dom få se!

Jag har inte sett din annons.

Sa.. blandrasvalpar, arg for att folk bryr sig om hundarnas val och ve. Du vet om att om man avlar kan man rakna med att djurskydd dyker upp, eller hur? Du vet ocksa att du behover skatta for pengarna om de overgar en viss grans, eller hur?

Du har, sjalvklart, papper pa att valparna ar vet. besiktigade och vaccinerade, samt avmaskade. Och foraldrarna ar halsotestade. Givetvis, eller hur?

Du ar en blandisuppfodare. Nothing more, nothing less. En oserios skapare av ytterligare knahundar som saljs till ockerpriser.

Det sista sverige behover ar fler korsningar.
 
Sv: De värsta hundannonserna

det är fel mot dom som är obefogat anmälda! och vad ni diktar och hittar på här i forumet är ju en skam att läsa!Första gången hag läser så idiotiska saker av folk,och tolkar detta som ni inte har ett liv!kanske är ni små tjejer som fördriver eran tid på sånt här-Vad vet jag och sanningen jag bryr mig inte!Undrar hur ni själva sköter era djur för ni sitter ju så ofta på datan:p

Alltså haha, förlåt men:
1. Det finns sk "smartphones", såna man kan surfa på vart man än är.
2. Hur vet du att alla i detta forum har hund, eller djur öht?
3. Du har suttit vid datorn hela dagen, svarat på mina mail och skriver nu 24/7 i denna tråden.
 
Sv: De värsta hundannonserna

Jaha, sa det ar blandisvalpar?

Och du kallar dig serios?!

Och blir upprord over att folk fragar om hundarna ar vet. besiktade?

:up:

Bra jobbat, du framstar verkligen som serios. Absolut.

Jag är seriös vad ni en säger!Jag gör allt som en kennel skulle göra.Fattas bara stamtavla som dom flesta inte behöver som vill ha till sällskap.
Någon är fruktansvärt avundsjuk tror jag... jag har då rent mjöl i påsen!har du?
 
Sv: De värsta hundannonserna

Jag har inte sett din annons.

Sa.. blandrasvalpar, arg for att folk bryr sig om hundarnas val och ve. Du vet om att om man avlar kan man rakna med att djurskydd dyker upp, eller hur? Du vet ocksa att du behover skatta for pengarna om de overgar en viss grans, eller hur?

Du har, sjalvklart, papper pa att valparna ar vet. besiktigade och vaccinerade, samt avmaskade. Och foraldrarna ar halsotestade. Givetvis, eller hur?

Du ar en blandisuppfodare. Nothing more, nothing less. En oserios skapare av ytterligare knahundar som saljs till ockerpriser.

Det sista sverige behover ar fler korsningar.

tycker du !Men det finns många som tycker annelunda!är du rädd för konkurans:up:
 
Sv: De värsta hundannonserna

LOL ja klart jag har. Forst och framst sa skulle jag aldrig tanka tanken pa att avla icke halsotestat och papperslost.

Det "fattas" inte "bara" stamtavla. De ar -korsningar-. De ar icke renrasiga. De ar blandisar. Lika illa som schafer-pitbull.

Svara pa fragorna jag stallde.
 
Sv: De värsta hundannonserna

Det är alltid bättre att anmäla än att inte anmäla. Den som blir anmäld har ingenting att förlora om man har rent mjöl i påsen. Man slipper betala etc.

"Kolla vad denna tjej kan göra mot folk", kolla vad hon kan göra FÖR hundar istället, nämligen hjälpa dom!

mina hundar har det kanon bra!Här förstör hon bara människor!hoppas ni åker på samma sak ni alla!för det är ni värda helt klart!
så man är mot någon vill man själv bli behandládheter det ju!
Jag skulle aldrig va så elak av mig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 262
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 942
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 802
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp