Degerfors?!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 1 724

Fille

Trådstartare
Har precis flyttat till Degerfors, inte jättelångt från min hemort Örebro men ändå tillräckligt för att tex spontanfika eller spontanrida. Finns det några här på Buke som bor nära Degerfors och vill umgås lite?

Har precis flyttat till Degerfors, inte jättelångt från min hemort Örebro men ändå tillräckligt för att tex spontanfika eller spontanrida. Finns det några här på Buke som bor nära Degerfors och vill umgås lite?

Ingen som bor i kga, dfs, kristinehamns-området?

Jag bor utanför Karlstad så om stjärnorna ligger rätt och jag får ta med mig ungen (vårbruket börjar snart) så jag kan med hänga på

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 806
Senast: gullviva
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
929
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 931
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka