Degerfors?!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 1 724
Det är väl inte så illa men jag känner mig inte tillräckligt snygg för att se ett ex ;)
För mig fungerar när som vart som

Finns ett cafe här i dfs, märtas cafe, som ska vara bra! Har öppet 7-13 på lördagar, tänkte om vi ska ses där 10.30? Eller 11,00?

Ses vi på lördag @Kethets och @ainasoja ? :)

Jag kan inte heller, var tvungen att uppsöka akuten igår pga njur eller gallsten så jag är urlakad och håller mig hemma.

Man jag lovar och svär på att jag hojtar till nästa gång jag åker till Karlskoga. så tråkigt att det inte funkade denna gång :(

Jag som såg fram emot det så mycket, älskar att träffa nytt folk :love:

Var det i morgon? Synd, det hade passat mig perfekt!
Sorry men jag är inte här så ofta så jag har missat tråden :o

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 806
Senast: gullviva
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
929
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 931
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka