Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej vännen,

...

Undertecknad är en man som vet vad han vill ha och därför ser till att skaffa det, i detta fall är jag nyfiken på dig och vill veta om du är rätt för mig.

Jag är en man som är dominant lagd och som söker en undergiven tjej som vill bli upplärd, jag är lugn och erfaren och dessutom snygg :-)

....

Förslår att du skriver ett par rader tillbaka så kan vi ta detta vidare :-)


Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.
 
Hej vännen,

...

Undertecknad är en man som vet vad han vill ha och därför ser till att skaffa det, i detta fall är jag nyfiken på dig och vill veta om du är rätt för mig.

Jag är en man som är dominant lagd och som söker en undergiven tjej som vill bli upplärd, jag är lugn och erfaren och dessutom snygg :-)

....

Förslår att du skriver ett par rader tillbaka så kan vi ta detta vidare :-)


Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.
Jag hade aldrig svarat.
 
Hej vännen,

...

Undertecknad är en man som vet vad han vill ha och därför ser till att skaffa det, i detta fall är jag nyfiken på dig och vill veta om du är rätt för mig.

Jag är en man som är dominant lagd och som söker en undergiven tjej som vill bli upplärd, jag är lugn och erfaren och dessutom snygg :-)

....

Förslår att du skriver ett par rader tillbaka så kan vi ta detta vidare :-)


Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.
:yuck:

Jag hade inte svarat och blockat.
 
Hej vännen,

...

Undertecknad är en man som vet vad han vill ha och därför ser till att skaffa det, i detta fall är jag nyfiken på dig och vill veta om du är rätt för mig.

Jag är en man som är dominant lagd och som söker en undergiven tjej som vill bli upplärd, jag är lugn och erfaren och dessutom snygg :-)

....

Förslår att du skriver ett par rader tillbaka så kan vi ta detta vidare :-)


Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.
Skriver du själv att det är dominans du söker? Om inte borde han släppa den där befälstonen.
 
Hej vännen,

...

Undertecknad är en man som vet vad han vill ha och därför ser till att skaffa det, i detta fall är jag nyfiken på dig och vill veta om du är rätt för mig.

Jag är en man som är dominant lagd och som söker en undergiven tjej som vill bli upplärd, jag är lugn och erfaren och dessutom snygg :-)

....

Förslår att du skriver ett par rader tillbaka så kan vi ta detta vidare :-)


Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.
Känns som den klassiska rövhatten som söker sig till (helst oerfarna och unga) undergivna för att de är enklare offer.
 
Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.

På liknande brukar jag bara svara att jag inte är det minsta ug och att de får söka sig vidare.

Tycker alltså inte det är mer olustigt än de ug män som frågar om man är dominant. De vet vad de söker och talar om det direkt och hellre det än att det kryper fram i ett senare skede när man redan slösat bort tid på dem.
 
Hej vännen,

...

Undertecknad är en man som vet vad han vill ha och därför ser till att skaffa det, i detta fall är jag nyfiken på dig och vill veta om du är rätt för mig.

Jag är en man som är dominant lagd och som söker en undergiven tjej som vill bli upplärd, jag är lugn och erfaren och dessutom snygg :-)

....

Förslår att du skriver ett par rader tillbaka så kan vi ta detta vidare :-)


Är det jag som överreagerar eller känns ovanstående lite.. olustigt. Jag brukar svara på längre meddelanden men.
Ett skolboksexempel på en duminant man. Bara att ignorera.
 
Jag tycker att det är rätt spännande vad som räknas som ”erfaren”. Ett av mina ligg förra året har jag lärt upp och nu kallar han sig för erfaren. Jag frågade om han hade träffat fler efter det, men det hade han inte. Alltså... Man är verkligen inte erfaren inom D/s för att man provat på det några få gånger med en person, men många män verkar resonera så. Aldrig att jag mött en kvinna som resonerat så, varesig om hon är dom eller sub.
 
Träffade precis hjärtans dag. Vi lagade mat, hade otroligt bra sex, kramades och övade lite dans. Han är verkligen speciell. Typ nästan den perfekta killen :love:.

Han har så fina ögon och leende. Jag bara smälter. Han är öppen, djup, visar känslor, är lugn, smart...

Han vill ses igen i veckan, men jag har hela uppbokad med dejter :cool:. Jag har varit upptagen ett tag så har 2 nya från tinder jag tänkte träffa plus spanjoren. Plus träning och vänner jag vill hinna med. Hm går inte ihop alls! Ska försöka boka om/av några.

Känns konstigt nog lite taskigt att jag dejtar andra. Mest för att hjärtans killen verkar så seriös och jag tror inte han dejtar någon annan. Vi har dock bara setts 4ggr, vilket inte är någonting egentligen.
 
Längden tycker jag inte är så konstigt. Får den frågan själv ibland och jag har även ställt den. Mest för att få en bättre helhetsbild av hur presonen ser ut.

Vet man vad personen jobbar med vet man ju oftast ungefär vad den har för lön. Förstår inte varför det är så viktigt.
Frågar folk efter budget också? Hur man lever känns mer avgörande än exakta lönen.

Det är också en lite skum fråga. Som flera skrivit, det är ju annat som avgör hur bra snubben är på att ligga.
Jag vill istället veta vilken inriktining personen har sas.

En relevant fråga, bra att vara på samma linje och undvika slösande av tid.
När jag började läsa ditt inlägg, trodde jag först att du svarade på hur du brukar ställa fråga nr 3 :D Det blev lite komiskt då :D
 
Jag håller med och tänker att man nog är ganska ugn om man frågar om lön.
Det finns många andra faktorer som är viktigare för mig vid sex än storleken, som avgör om det är bra eller inte :).
Du har nog rätt i att man vill ta lite genvägar, men i större städer där utbudet är stort vill väl folk sålla på något också. För mig känns det viktigt att man iaf har något gemensamt, typ gillar att vara ute i skogen och inte bara vill gå ut och käka på restaurang på helgen, men det är nog också för att jag dejtade en sån kille under hösten och det funkade inte...

Jag funderar lite på om det kan vara unga tjejer som svarar killar så, killar som befinner sig utanför tjejernas kriterier. Dom har ledsnat, och får iväg "gubbarna" med dessa frågor?
 
Jag funderar lite på om det kan vara unga tjejer som svarar killar så, killar som befinner sig utanför tjejernas kriterier. Dom har ledsnat, och får iväg "gubbarna" med dessa frågor?
Ja så kan det ju mycket väl vara! Man tappar ju lätt hoppet på att det ska finnas någon vettig singelkille kvar när man hängt på dejtingsidor ett tag :p.
 
Ja så kan det ju mycket väl vara! Man tappar ju lätt hoppet på att det ska finnas någon vettig singelkille kvar när man hängt på dejtingsidor ett tag :p.

Ja, iom att frågorna är så pass "intetsägande" men ändå lätt kränkande så tror jag att det är så. Frågorna ger ju som sagt inga bra svar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 116
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
383
Senast: VLMF
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 755
Senast: bollen__
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 916
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp