Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid närmare eftertanke är +25 osv kanske +så många som gillat sedan senaste inloggningen? Jag ser ingen totalsiffra.
Edit. Svar skrevs samtidigt som jag skrev mitt.![]()
Förlåt men min tanke vart inte snäll! Vi lämnar det därhän dock.Matchade med en tjej nu som hade frågan "Hur lång är du?" i sin profil.
Så jag frågade henne om det var en kuggfråga och vad anledningen är till att det är de första hon vill fråga.
Henne "Ja, men så länge du är längre än mig är det lugnt"
Jag "Ok, hur lång är du ? Så kan jag svara ja eller nej"
Henne "174"
Sen tog jag bort henne. Är längden det viktigaste så letar jag heller vidare...
Åh, förstår verkligen känslan! Det är så jobbigt när en hamnar ”i otakt” känslomässigt med någon en ändå vill fortsätta dejta.. Har tyvärr inget bra råd, mer än att göra vad som känns rätt för digDet är för att jag är så osäker på vad jag känner. Det kan vara så att jag känner som jag känner för att jag är lite rädd och behöver mer tid.
Det är sällan man hittar någon som det flyter på så bra med, jag har genuint trevligt i hans sällskap, han är kul, vi har jättemycket (ganska udda saker) gemensamt, och det har trots allt hänt mig fler än en gång tidigare att jag fått känslor för någon jag känt en längre tid trots att det fanns noll intresse från början.
Så det känns dumt att liksom kasta bort honom redan efter två möten för att jag inte hunnit börja bli förälskad.
Samtidigt som jag blir lite stressad av att han verkar mer intresserad redan.![]()
På mindre än 12 timmar har jag fått 3 meddelanden från en och samma person. Såklart en utan profilbild eller presentation. Det andra meddelandet var typ "jag vill inte verka tjatig med varför har du inte svarat ännu? Jag har faktiskt ridit en gång så vi har mycket gemensamt." En kort stund senare: "synd att det inte var ömsesidigt".
Alltså, va? Är det såhär det är att vara medlem på dejtingsidor? Jag hade nog förträngt det... Jag blir mörkrädd!
Ja vissa är så arga eller irriterade redan från början. Och om man inte svarar så fort de vill tex så får man en utskällning.På mindre än 12 timmar har jag fått 3 meddelanden från en och samma person. Såklart en utan profilbild eller presentation. Det andra meddelandet var typ "jag vill inte verka tjatig med varför har du inte svarat ännu? Jag har faktiskt ridit en gång så vi har mycket gemensamt." En kort stund senare: "synd att det inte var ömsesidigt".
Alltså, va? Är det såhär det är att vara medlem på dejtingsidor? Jag hade nog förträngt det... Jag blir mörkrädd!
Ja vissa är så arga eller irriterade redan från början. Och om man inte svarar så fort de vill tex så får man en utskällning.
Så märkligt.
Åh herregud vilka kryp det finns ...Jag skärmdumpar ibland när jag orkar och delar med mina kompisar.
Detta var det senaste gulliga mailet från en tvåbarnsfar med en helt vanlig pres.
Ingenstans i min pres står det att det är denna typen av kontakter jag önskar.
Har en kort beskrivning av mig själv, intressen, barnfri och söker likasinnad i min egen ålder.
Visa bifogad fil 23619
Åh herregud vilka kryp det finns ...
Åh herregud vilka kryp det finns ...
Tack alla ni som svarade på min "sätta sig i bilen med förstadejten"-fundering!
Jag har kommit på att jag har ju gjort det tidigare, men det har gått bra. Inte satt mig i bilen riktigt direkt, men ändå ganska så direkt. Och en var faktiskt en dålig bilförare... kan ju vara den grejen också, det kändes inte 100% safe...
Anledningen till min fråga var dock att badoo-killen jag troligtvis ska träffa på tisdag erbjöd sig att hämta upp mig. Men jag sa att vi ses utanför cafét istället.
Nu minns jag inte vem som skrev det men det är ju så, en person som inte förstått/accepterat det eller att man inte velat ses hemma första gången det är ju ändå ingen man vill ha kanske.
INLEDER med det? Vilka nötter.trevligast är ju de som inleder med att erbjuda en pengar. Självklart är alla kvinnor prostituerade, because...
Män
Alltså vilken utbredd myt det där är - bland män. De betraktar sig själva som killen som ratas för att han är för snäll. Så jäkla tröttsamt.Måste dela med mig av en fd studiekamrats foto från en lokaltidning idag.
Visa bifogad fil 23622
Sugen, någon?
"Men som en bra kille själv måste jag diktera vilka män ni kvinnor bör träffa, annars börjar jag hata er. Ert fel." Mysig.
Måste dela med mig av en fd studiekamrats foto från en lokaltidning idag.
Visa bifogad fil 23622
Sugen, någon?
"Men som en bra kille själv måste jag diktera vilka män ni kvinnor bör träffa, annars börjar jag hata er. Ert fel." Mysig.