Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade ju E igår.
Hade nog för höga förväntningar :( känner mig helt förstörd.

Det var sista gången vi sågs (han nämnde nåt om att vara vänner, men det går inte..) Han kramade om mig och strök bort mina tårar.

När han skulle gå så sa han hejdå till herr pudel också (oj vad dom gillar varandra) sen när han gått så brast det totalt :(

Åh 😭🤗
 
Träffade ju E igår.
Hade nog för höga förväntningar :( känner mig helt förstörd.

Det var sista gången vi sågs (han nämnde nåt om att vara vänner, men det går inte..) Han kramade om mig och strök bort mina tårar.

När han skulle gå så sa han hejdå till herr pudel också (oj vad dom gillar varandra) sen när han gått så brast det totalt :(
:cry::heart
 
Ställ nån fråga som får konversationen i rullning igen ? Vad ska du göra i helgen? eller nåt ?

Det finns inga regler. Jag brukar försöka få gång konversationen igen efter allt från timmar till dagar, veckor och månader. Whatever works ;)

Men i slutändan måste man försöka klämma in en träff också... Annars kan man räkna med att konversationen självdör av sig själv istället.

Det var faktiskt precis det jag gjorde. Får väl se om han svarar, gör han inte det så är det ju som det är. Men skönt att slippa tänka på det mer i alla fall, nu har jag försökt.:D
 
OT. Men jag har sett rädslan för den sortens outning förut. Och jag fattar inte vad det är för konsekvenser man är rädd för då? Vad tänker man sig ska hända?

(Jag ser alltså ingen likhet med tex hemliga bögar och lesbiska på 50-talet.)
Jag tror det krävs en viss sorts personlighet för att kunna leva med att vara byns freak så att säga. Han vill inte det, och det måste jag respektera. Jag kan inte riktigt förklara utförligare än så utan att gå in på detaljer.
 
Träffade ju E igår.
Hade nog för höga förväntningar :( känner mig helt förstörd.

Det var sista gången vi sågs (han nämnde nåt om att vara vänner, men det går inte..) Han kramade om mig och strök bort mina tårar.

När han skulle gå så sa han hejdå till herr pudel också (oj vad dom gillar varandra) sen när han gått så brast det totalt :(
Men usch :(. Ta hand om dig!
 
Jag sa inte ens ifrån utan bara "nope" när han frågade, sen hörde jag ingenting på x antal månader :p Förrän nu i veckan, han vill fortfarande ses och jag konstaterade bara att han skulle ha tänkt på det innan han schabblade till det sist. Har ingen aning om han vet vad som felar ens och kunde faktiskt inte bry mig mindre i det heller. Det är synd iom att vi verkar passa rätt bra ihop annars, men jag tänker inte försöka uppfostra en mansbebis. Han ställde ju dock inte in - hade han gjort det så vore det lugnt, bara att boka om. Men att bara skita i att höra av sig, det accepterar jag inte annat än om man ber om ursäkt hyfsat omgående och har en rimlig orsak, typ en olycka eller nåt.

Har man bestämt så så kan man väl checka av lite i rimlig tid kan jag tycka? Bara liksom säga att det blir sent eller nåt. Men ja, låt bli om det är så. Prova nåt annat än Tinder? :)

Har hp. Testat badoo. Sedan dejtar jag ibland folk jag träffat irl. Vet inte om det finns nåt annat sätt?
 
Har hp. Testat badoo. Sedan dejtar jag ibland folk jag träffat irl. Vet inte om det finns nåt annat sätt?

Det där kan jag också känna... aldrig träffat någon via dejtingapp.

E träffade jag via min fd kollega (hans son) övriga via fester.

Numer blir det inte så mycket fest med blandade personer då många har pojkvän/barn osv.

Tänker att det är hobbys osv annars man kan träffa folk?
 
Senast ändrad:
Träffade ju E igår.
Hade nog för höga förväntningar :( känner mig helt förstörd.

Det var sista gången vi sågs (han nämnde nåt om att vara vänner, men det går inte..) Han kramade om mig och strök bort mina tårar.

När han skulle gå så sa han hejdå till herr pudel också (oj vad dom gillar varandra) sen när han gått så brast det totalt :(
:heart Så sorgligt! :(
 
Träffade ju E igår.
Hade nog för höga förväntningar :( känner mig helt förstörd.

Det var sista gången vi sågs (han nämnde nåt om att vara vänner, men det går inte..) Han kramade om mig och strök bort mina tårar.

När han skulle gå så sa han hejdå till herr pudel också (oj vad dom gillar varandra) sen när han gått så brast det totalt :(
Vad tråkigt! :(
 
Jag tror det krävs en viss sorts personlighet för att kunna leva med att vara byns freak så att säga. Han vill inte det, och det måste jag respektera. Jag kan inte riktigt förklara utförligare än så utan att gå in på detaljer.
Jag förstår vad du menar, men undrade precis som @Petruska för det stämmer inte överens med det Danmark jag känner, men då har jag hängt endast i Köpenhamn.
 
Åh, det påminner mig om en "dejt" jag haft med en man. Vi hade setts flera gånger och just den här gången skulle jag bjuda honom på middag hos mig. Han dök aldrig upp den dagen. Dagen efter däremot får jag ett sms med en ursäkt och en förklaring, dock av sådan sort att han missade vår dejt för att han gått på en dejt med en annan. Jahapp. :up: :wtf:
Men hur fan tänker man då? Vem vill fortsätta dejta en sån rövhatt liksom? :laugh:

Har hp. Testat badoo. Sedan dejtar jag ibland folk jag träffat irl. Vet inte om det finns nåt annat sätt?
Mazily?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 697
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 022
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 033
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp