Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också råkat ut för det där en gång, fick ett mess "åker om 10-15 minuter" och sen dök han aldrig upp, men skickade ett mess sådär kring 03 att han hade "råkat somna på soffan" :cautious: vilket jag inte trodde ett skit på, så min respons blev att "det är ju inte så roligt för den som går och väntar, när den man väntar på aldrig dyker upp" och sen avpolletterade jag honom.
Hur många gnger har man inte blivit avhängd på detta och liknande sätt, bestämt möte med sådana som inte dykt upp, väntat när man trodde man var överens om att lämna tillsammans osv. Vilken gnällspik man sen är som tagit illa vid sig när man frågat om varför. I bästa fall har man väl fått svar av typen -Därför.
 
Så irriterande. Började snacka med en kille på Tinder (ett par dagar) och så han jag inte svara ordentligt utan jag svarade med en ”:)” för att bara skicka iväg något. När jag öppnar appen igen är matchningen borta...
 
Så irriterande. Började snacka med en kille på Tinder (ett par dagar) och så han jag inte svara ordentligt utan jag svarade med en ”:)” för att bara skicka iväg något. När jag öppnar appen igen är matchningen borta...
det där är ganska vanligt, machingar som försvinner utan man förstår varför.
 
Man skulle kunna likna mitt dejtingliv med fia med knuff. Svipandet är den första och tråkigaste fasen. Det är då man måste slå 6, för att ta sig ut. När man väl får en 6:a blir det dejt och ju längre man dejtar desto längre fram kommer man i spelet. Efter några dejter blir det inget mer, det är då någon knuffar ut den. Då är man tillbaka i svipandet igen och måste slå en 6:a för att få till en dejt. Och sen samma sak, om och om igen.
 
Man skulle kunna likna mitt dejtingliv med fia med knuff. Svipandet är den första och tråkigaste fasen. Det är då man måste slå 6, för att ta sig ut. När man väl får en 6:a blir det dejt och ju längre man dejtar desto längre fram kommer man i spelet. Efter några dejter blir det inget mer, det är då någon knuffar ut den. Då är man tillbaka i svipandet igen och måste slå en 6:a för att få till en dejt. Och sen samma sak, om och om igen.
Det är väl i princip allas dejtingliv.
 
Jag ska på en öppen pubträff nästa vecka och har blivit kontaktad av en som vill gå. Han har erbjudit skjuts, och är väldigt frågvis och jag säger tack men nej tack till allt. Nu skrev han att det var trevligt att prata med mig... Jag antar att han är van vid att bli avvisad mer bestämt, men jag tänker att jag väntar tills efter träffen innan jag använder den metoden. Han verkar inte obehaglig eller så, bara väldigt ensam och desperat...

Pratade med Köpenhamn i över en timme igår. Vi behövde nog det. Jag behövde en stunds bekräftelse, och han verkade behöva berätta att han saknade mig mycket när jag inte var där och att han vill att vi ska ses oftare.

Snart 10 månader sedan vi matchade på tinder! Tiden har verkligen gått galet snabbt.
 
Jag står nog fortfarande som förlovad med exet innan Kukaset på facebook :o eventuellt som singel. Jag har faktiskt ingen aning och har inte funderat på det heller. För mig är just den offentligheten en ickefråga. Jag använder knappt facebook och jag tror inte någon av oss haft en tanke på att det kan vara en sak.

Mvh går mycket minsta motståndets väg ;)
Hur hittar du dina dejter? Tinder?
 
Dejt igårkväll (tills nyss):
Trevligt. Sex tre gånger. Stort fint hus. Läkare. Chef. Säger att jag är så vacker. Vill synka kalendrar. Tycker att det är självklart att vi ska vara exklusiva från nu. Frågar om han kan komma förbi när barnen har somnat.

Jag är liksom på stadiet: Nu har vi dejtat en gång. Får se vad som händer.

Suck. Gud vad de går fort fram. Jag blir less.
 
Snackade med en snubbe på tinder. Vi försökte planera in en dejt och den enda dagen han kunde nästa vecka var måndag. Eftersom han ska tvätta då frågade han om jag ville fika hos honom. Jag svarade att jag inte går hem till någon jag inte känner första gången. Då föreslog han en promenad i skogen :eek:.
 
Han sa att han har svårt att släppa mig, men jag sa att han kommer hitta nån bättre.

Då sa han något i stil med "det är svårt att hitta nån med sån personlighet" grät ju inte mindre då.
Det kan hända att det ser annorlunda ut längre fram i tid, det känns såklart som ett definitivt slut nu och som att det aldrig blir bra igen. Men det kan ändra sig i framtiden, du behöver tänka på dig själv och bli frisk, kanske känns allt annorlunda om säg ett år.

Snackade med en snubbe på tinder. Vi försökte planera in en dejt och den enda dagen han kunde nästa vecka var måndag. Eftersom han ska tvätta då frågade han om jag ville fika hos honom. Jag svarade att jag inte går hem till någon jag inte känner första gången. Då föreslog han en promenad i skogen :eek:.

Alltså... En tvättid kan man ju flytta. Är det kalsongnöd får man väl handtvätta. Tvättid är ju liksom inte lika svårflyttat som tex en läkartid. :sneaky: Lite flexibel får man väl vara om man ska få till en dejt...

Promenad i skogen kan ju vara helt ok med en främling om man går där det är mycket annat folk i rörelse.
 
Snackade med en snubbe på tinder. Vi försökte planera in en dejt och den enda dagen han kunde nästa vecka var måndag. Eftersom han ska tvätta då frågade han om jag ville fika hos honom. Jag svarade att jag inte går hem till någon jag inte känner första gången. Då föreslog han en promenad i skogen :eek:.

Skillnad på skog och skog.
Är det ett promenadstråk skulle jag absolut kunna göra det.
Hade en promenaddejt i skogen förra året. Normalt mycket människor som rör sig där men precis när vi kom började det vräka ner snö 😂
Gick en timme, såg inte en käft och såg ut som två dränkta katter efteråt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
401
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp