Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min förhoppning om att danskillen förstått stämde då inte.
Han skrev idag igen något om att han ska iväg i helgen men att nästa helg är han hemma så att han kolla om jag sköter mig :confused:.
Fattar inte vad det är med honom! Jag känner inte honom så bra att jag kan avgöra hur mycket det ligger något i det han skriver. Jävligt märklig sak att skriva oavsett.

Jag svarade iaf att det är en väldigt märklig sak att skriva. Fattar han inte nu är han fan trög.
 
Min förhoppning om att danskillen förstått stämde då inte.
Han skrev idag igen något om att han ska iväg i helgen men att nästa helg är han hemma så att han kolla om jag sköter mig :confused:.
Fattar inte vad det är med honom! Jag känner inte honom så bra att jag kan avgöra hur mycket det ligger något i det han skriver. Jävligt märklig sak att skriva oavsett.

Jag svarade iaf att det är en väldigt märklig sak att skriva. Fattar han inte nu är han fan trög.

Blocka!

(Det nya dumpa? :D)
 
Jag kan ju lägga en update.
Har faktiskt haft två på gång som var intresserade av en KK-relation. Men båda fega ur när det började bli tal om att träffas. Då tog dom bort mig. En hade jag tom bestämt träff med hos mig. Men nåt kom i mellan tydligen sen plocka hon bort mig...
Att träffa en KK verkar inte lätt som kille...
 
Om detta hade varit en dejt så hade det varit full pott på den!
Haft det så sjukt bra på alla vis! Har kunnat ligga på hans arm och han var tyst 😍
Avslutade med en glass på stan innan han följde mig till stationen.
Sjukt gullig! Han visste ju att jag var grinig och missnöjd över mitt dejtande och ville väl visa sig från sin bästa sida 😁
 
Gillar tjejer som listar dealbreakers direkt så att man kan sortera bort dom tidigt 👍
31607
 
Senast ändrad:
Jag tror att det är dags för mig att lämna den här tråden. Om jag någonsin hade några tvivel så är dem som bortblåsta nu, det här är den personen som jag vill spendera resten av mitt liv med och som får mig att må så himla bra. Det kommer inte att vara enkelt men vi kan ta oss igenom det, tillsammans. Det kommer kännas helt fruktansvärt att åka hem nästa vecka, jag önskar att jag kunde stanna här för alltid.

Tack för all support och lycka till alla ni andra! :love:
 
Jag tänker att hon låter som dig och dina krav ungefär, förutom att du vill ha en tjej på under 165 istället.
Citera mig gärna där jag har sagt det kravet. Skulle jag vilja dejta tjejer på 178 i så fall ?
Jag har ingen kravlista på Tinder.
 
Citera mig gärna där jag har sagt det kravet. Skulle jag vilja dejta tjejer på 178 i så fall ?
Jag har ingen kravlista på Tinder.

Jag skrev att hon låter som dig. Även om du inte har en kravlista så är det ungefär så där jag tänker att du vill att en tjej ska vara :)
 
Jag är nog ghostad av tjejen jag skulle träffa imorgon. Messade vid lunchdags och frågade om hon fortfarande ville ses imorgon. Inget svar. Det känns jättetråkigt för hon var verkligen gullig och verkade väldigt trevlig. Förstår inte varför för det var hon som började skriva.
 
Jag tänker att hon låter som dig och dina krav ungefär, förutom att du vill ha en tjej på under 165 istället.
Citera mig gärna där jag har sagt det kravet. Skulle jag vilja dejta tjejer på 178 i så fall ?
Jag har ingen kravlista på Tinder.
För att inte tala om smal/vältränad, gilla samma serier, vara social men inte för social, inte ha hund eller åtminstone inte vilja ha hund i sängen, osv.

Du har ju skrivit en del om krav/önskemål (vad du nu vill kalla det) genom årens gång @Hero, så även om du inte har en kravlista i din profil så har du ju en i ditt huvud?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp