Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha. Ja där känner jag inte mig träffad, jag känner mig inte osäker, bara ny. Vet inte heller hur man skulle kunna läsa in nån osäkerhet på min profil på tinder. Men ja jag vet inte, nåt är det ju. Fick rätt många likes i början men som sagt inga sista tiden.
När kontot är nytt så får det en automatisk boost och visas snabbare för andra så man får ofta relativt sett mer matches i början.
 
Hellu! Jag tänkte hoppa in här i tråden också om det går bra. 👋 Är 24år.

Har försökt med datingsidor m.m. ett tag och skrivit med en del killar men har aldrig riktigt vågat träffa någon. Bara en kille förra vintern. Men nu vågar jag igen!

Känner mig mer driven till att dejta, eller vad jag hellre kallar det: träffa andra. Har svårt att få känslor och svårt med hela faderullan känns det som. (lite dåligt självförtroende osv)

Träffade en snubbe nu i veckan och vi snackade en hel del, eller ptja, jag lyssnade mest och gav inputs. Men det var trevligt och vi båda kom överens senare om att ingen hade några romantiska känslor för varandra men att vi var villiga att fortsätta hålla kontakten som vänner. Har två till på g som är intresserade i att träffas. :) Så kommer träffa dem framöver om de inte ångrar sig..

Jag vill gärna bli bättre på sex så funderar på att träna på just detta. Delvis ensam och delvis med någon annan. Får se hur det blir...

Har legat med 3 personer i mitt liv och är ute efter ett förhållande för jag vill ev. skaffa barn om ca 2år. :)
 
Hellu! Jag tänkte hoppa in här i tråden också om det går bra. 👋 Är 24år.

Har försökt med datingsidor m.m. ett tag och skrivit med en del killar men har aldrig riktigt vågat träffa någon. Bara en kille förra vintern. Men nu vågar jag igen!

Känner mig mer driven till att dejta, eller vad jag hellre kallar det: träffa andra. Har svårt att få känslor och svårt med hela faderullan känns det som. (lite dåligt självförtroende osv)

Träffade en snubbe nu i veckan och vi snackade en hel del, eller ptja, jag lyssnade mest och gav inputs. Men det var trevligt och vi båda kom överens senare om att ingen hade några romantiska känslor för varandra men att vi var villiga att fortsätta hålla kontakten som vänner. Har två till på g som är intresserade i att träffas. :) Så kommer träffa dem framöver om de inte ångrar sig..

Jag vill gärna bli bättre på sex så funderar på att träna på just detta. Delvis ensam och delvis med någon annan. Får se hur det blir...

Har legat med 3 personer i mitt liv och är ute efter ett förhållande för jag vill ev. skaffa barn om ca 2år. :)

Välkommen till tråden och go girl :up:
 
Aha. Ja där känner jag inte mig träffad, jag känner mig inte osäker, bara ny. Vet inte heller hur man skulle kunna läsa in nån osäkerhet på min profil på tinder. Men ja jag vet inte, nåt är det ju. Fick rätt många likes i början men som sagt inga sista tiden.
Jag föreslog det som möjlighet av ungefär samma skäl som @parellikusken nämner. Och så tänkte jag att det inte är en tolkning som säger så mycket om dig.

Nu vet jag ju dels inte hur du ser ut, dels inte hur din presentation ser ut.

Om jag ser till mig själv (jag är bi, men min identifikation drar mycket mer åt lesbisk), så skulle jag hoppa över kvinnor som söker kvinnor om jag fick heterovibbar av text och bilder. Även om det enbart handlade om tillfälligt sex. Jag har enbart negativa erfarenheter av nya och av de som testar. Och min erfarenhet är att de inte vet själva om de är nya eller om de testar.

Jag vet att det är en vanlig inställning till saken i mitt åldersspann. Hur det är för yngre vet jag däremot inte.

Och fortfarande säger detta inget om dig. Men det KAN vara så att du rör dig på minerad mark, sas. Jag har tyvärr inga strategier för hur det kan hanteras bra från den nyas (din) sida.
 
Jag plockade bort tids-slösarna från min tfn och om de gett nån respons eller inte har jag ingen aning om och helt frankt så skiter jag fullständigt i det. Finns få saker som får mig att resa ragg så mycket som oärlighet!

Slötindrat lite, fått några matchningar och varför de svept höger på mig är en gåta för intresserade av att snacka är de då inte. Troligtvis samlar de bara matchningar :meh:

Jag småless på män rent generellt just nu? Nääääädå (obs ironi)
 
Jag, lokis och kollegan ska åka iväg och käka 😅
Det blir en intressant middag 😁

Fick erbjudande om en drömmig lägenhet igår som jag visade V.
Har inga planer på att flytta eller flytta ihop men om jag skulle göra det är det precis så jag vill bo 😍
Han höll med om att den var perfekt 😁
Samma önskemål där iaf.
 
@pepp Vad mysigt det låter!

----

Jag har haft en fin dag ute i naturen med FS :) och imorrn kommer han hit på middag. Fast egentligen platsar väl detta inte i dejting-tråden längre iom att jag vill va vän med honom "bara" (tror jag iaf...), men aja...

Har 4 matches på Tinder nu iaf, fast bara en har skrivit hittills o verkar väl inte så jätteseriös direkt, men får väl se :p.
 
Tvära kast O_o Jag har en filmedjt om 45 minuter med en söt 34-åring som bara bor 40 minuter bort :D
Fan va modig du är. Jag vågar inte gå längre ner än 40 år (jag är 46)
Får gäddhängsångest!

Masen är 3 år yngre och redan där fick jag lite ångest :o
Jag får jobba på detta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Växtnäring

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Älgflugor
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp