Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt tjejdejtande på tinder går dåligt. Jag swipar höger på i princip alla som är rätt i ålder och inte verkar ligga för långt ifrån vad jag söker. Men jag får INGA högerswipes! Bor ändå nära Malmö och Köpenhamn. Tycker att jag har en rätt trevlig presentation och ok bilder.

Konstigt och trist även om det inte känns akut just nu.
Jag känner ju inte dig, så det här är en gissning tagen ur luften. Men. Kan det vara så att du i lesbiska kvinnors ögon framstår som en heterokvinna som vill testa lite?
 
Kan min Tinderapp krångla?
De flesta jag svepte bort under gårdagen är tillbaka. Hur :confused:
Så blir det ibland för mig när jag byter mellan telefonen och paddan och använder tinder i båda.. Har du bytt enhet? Förklarar inte varför chatten försvann, men vilka man swipear på kan lagga lite då har jag märkt..
 
Så blir det ibland för mig när jag byter mellan telefonen och paddan och använder tinder i båda.. Har du bytt enhet? Förklarar inte varför chatten försvann, men vilka man swipear på kan lagga lite då har jag märkt..

Nej jag har bara telefon.
 
Jag är väldigt glad att jag gav mig och V en chans till.
Vi har pratat väldigt mycket under veckan när vi setts, han känns mer bekväm och avslappnad och jag tänker på att vara mer öppen och inkluderande. När man inte känner mig jättebra är det nog väldigt lätt att känna sig lite utelämnad eftersom jag är sluten, det kommer inte naturligt för mig att prata om mitt liv och vad jag gör när vi inte ses. Jag föredrar att lyssna på andra än prata själv.
Sa det till bästis, jag skulle antagligen kunna skriva kollegans biografi och han vet på ett ungefär vad min häst heter, på den nivån är det 😅

Men det känns fint att vi är närmare och mer öppna mot varandra!
 
Skriver med några nya men jag vette f*n.
Jag har kommit på att när det gäller dejting så är jag precis som jag är när jag ska shoppa kläder. Jag ser inget jag gillar eller så är jag tveksam, avvaktar och tänker "nja, inte nu". Sen nån vecka senare så har jag ångrat mig och kommit på att jag visst vill ha plagget/chansa på dejten och då är det för sent.

Därför är jag singel utan kläder :grin:
 
Skriver med några nya men jag vette f*n.
Jag har kommit på att när det gäller dejting så är jag precis som jag är när jag ska shoppa kläder. Jag ser inget jag gillar eller så är jag tveksam, avvaktar och tänker "nja, inte nu". Sen nån vecka senare så har jag ångrat mig och kommit på att jag visst vill ha plagget/chansa på dejten och då är det för sent.

Därför är jag singel utan kläder :grin:
Perfa inför nudistbadet då. :laugh:
 
Jag känner ju inte dig, så det här är en gissning tagen ur luften. Men. Kan det vara så att du i lesbiska kvinnors ögon framstår som en heterokvinna som vill testa lite?

Det är mycket möjligt. Men jag vet inte riktigt varför det skulle vara så frånstötande för den absoluta merparten av tjejer som söker tjejer, även om jag såklart förstår att det kan vara lite tröttsamt för en del. Dessutom tänker jag att det väl borde finnas fler i min situation.
 
Det är mycket möjligt. Men jag vet inte riktigt varför det skulle vara så frånstötande för den absoluta merparten av tjejer som söker tjejer, även om jag såklart förstår att det kan vara lite tröttsamt för en del. Dessutom tänker jag att det väl borde finnas fler i min situation.
Vet många som är less på det, däribland jag. Känns helt enkelt inte bra för mig att vara någons testperson. Men jag söker å andra sidan efter något seriöst.
 
Vet många som är less på det, däribland jag. Känns helt enkelt inte bra för mig att vara någons testperson. Men jag söker å andra sidan efter något seriöst.
Ja, om man söker något seriöst förstår jag absolut att det är skillnad. Men det gäller väl även heterosexuella kontakter, söker man något seriöst känns det nog inte så aktuellt att träffa någon som bara vill leka runt. På samma sätt swipar jag inte höger på de som uttryckligen skriver att de söker något seriöst.
 
Ja, om man söker något seriöst förstår jag absolut att det är skillnad. Men det gäller väl även heterosexuella kontakter, söker man något seriöst känns det nog inte så aktuellt att träffa någon som bara vill leka runt. På samma sätt swipar jag inte höger på de som uttryckligen skriver att de söker något seriöst.
Fast jag skulle inte vilja ha sex med någon som inte är säker på sin läggning heller, även om jag bara var ute efter sex. Skulle inte kännas bra för mig och risken är att det slutar rätt obekvämt och jobbigt.
 
Fast jag skulle inte vilja ha sex med någon som inte är säker på sin läggning heller, även om jag bara var ute efter sex. Skulle inte kännas bra för mig och risken är att det slutar rätt obekvämt och jobbigt.
Aha. Ja där känner jag inte mig träffad, jag känner mig inte osäker, bara ny. Vet inte heller hur man skulle kunna läsa in nån osäkerhet på min profil på tinder. Men ja jag vet inte, nåt är det ju. Fick rätt många likes i början men som sagt inga sista tiden.
 
Träffat norrlänningen igen efter att ha varit borta några dagar.
Middagen var väldigt trevlig igår och allt kändes bra, men sexet var sådär. Jag kan nog bli lite småtjurig om jag inte kommer, hehe.
Det är ju dock svårt för honom att gissa sig till vad jag gillar. Är nog mest att jag generellt känner mig så trött på "ego" killar, känns som jag stött på en del såna genom åren. Även om norrlänningen väl inte velat direkt ego.
Men tog tag i det och styrde upp sexet idag och mycket bättre!

Känner mig dock lite ombytlig när jag på morgonen typ är beredd på att bege mig ut på Tinder igen och sen efter sex då jag får komma så är allt frid och fröjd 😅.
Men vägrar falla för någon (vilket jag nog lätt skulle kunna göra för honom) om sexet inte är bra. Provat det och känner mig för gammal för förhållande där sexet inte fungerar, även om jag inte ens är 30.

Så summa summarum av mitt inlägg är att norrlänningen fortfarande ligger bra till och har avancerat på vissa fronter 😁.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp