Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter rätt så underbart det där!

Det är rätt så underbart 😁
Han sa det i bilen igår. Har saknat dig så himla mycket vilket är sjukt när vi sågs igår 😅
Det är ömsesidigt, jag saknar honom när han inte är här samtidigt som vi är noga med att ha våra egna liv och göra annat också. Idag träffar han sina kompisar och jag har sagt nej till allt för att bara få vara hemma själv.
 
Han bar alltså katten in i skogen, den knatade runt där medans vi satt vid en eld :D sen bar han hem den igen.
Alltså, jag hade fallit som en fura bara av katt-grejen :love:
Mvh hon som dumpade nån för att hen störde sig på att jag pratade med min katt.
(Onödig person: "Pratar du med katten? Vaddå för, helt meningslöst ju."
Macbeth: "Såklart jag gör, vilken normalt funtad människa pratar inte med sin katt? Prata med dig känns dock mer och mer meningslöst... Hej då!"
Onödig person: :confused: :( :confused:
Katten: 😼👋 )
 
Alltså, jag hade fallit som en fura bara av katt-grejen :love:
Mvh hon som dumpade nån för att hen störde sig på att jag pratade med min katt.
(Onödig person: "Pratar du med katten? Vaddå för, helt meningslöst ju."
Macbeth: "Såklart jag gör, vilken normalt funtad människa pratar inte med sin katt? Prata med dig känns dock mer och mer meningslöst... Hej då!"
Onödig person: :confused: :( :confused:
Katten: 😼👋 )

Haha ja, han är så himla fin. Men inte en kille jag kan eller får falla för pga vissa saker.. :(

Men ger mig lite hopp om att det finne killar med bra inredningssmak, gillar växter, djur och är bra i sängen :D
 
Haha ja, han är så himla fin. Men inte en kille jag kan eller får falla för pga vissa saker.. :(

Men ger mig lite hopp om att det finne killar med bra inredningssmak, gillar växter, djur och är bra i sängen :D
Ja, ibland är det bra att bara träffa personer som ger en hopp om mänskligheten.
Vad är det som gör att du inte kan/får falla för honom (om du vill berätta)?
 
Chattar vidare med Brandmannen och Klättraren.
Klättraren är sjukt snygg men jag tror inte vi har så många beröringspunkter. Och det verkar hopplöst att få till en dejt. Tiden rinner iväg och med den även mitt intresse.

Brandmannen vet jag inte, borde väl träffa honom iaf för att ge honom en chans. Irl är ju mycket annorlunda mot chatt.

Masen är det tyst ifrån :up:

Min KK och jag pratar och chattar dagligen. Nu är det spikat att han kommer ner och hälsar på ons-sön v 31 :love:
Nu har vi haft hela 8 års paus ;)
 
Alltså, jag hade fallit som en fura bara av katt-grejen :love:
Mvh hon som dumpade nån för att hen störde sig på att jag pratade med min katt.
(Onödig person: "Pratar du med katten? Vaddå för, helt meningslöst ju."
Macbeth: "Såklart jag gör, vilken normalt funtad människa pratar inte med sin katt? Prata med dig känns dock mer och mer meningslöst... Hej då!"
Onödig person: :confused: :( :confused:
Katten: 😼👋 )

Haha, jag hade också dumpat! :angel:
Jag pratar oroväckande mycket med min hund, alltså verkligen hela tiden nästan! Hojkillen undrade ibland om jag pratade med honom eller hunden. :p

Nu efter fyra månader tillsammans så pratar han näääästan lika mycket med henne som jag gör.. :love:

Jag kan inte ens tänka mig att INTE prata med hunden, hon är ju en familjemedlem hon med. Och det var ju bara jag och hunden under en lång period, klart vi snackade med varandra då!
 
Haha, jag hade också dumpat! :angel:
Jag pratar oroväckande mycket med min hund, alltså verkligen hela tiden nästan! Hojkillen undrade ibland om jag pratade med honom eller hunden. :p

Nu efter fyra månader tillsammans så pratar han näääästan lika mycket med henne som jag gör.. :love:

Jag kan inte ens tänka mig att INTE prata med hunden, hon är ju en familjemedlem hon med. Och det var ju bara jag och hunden under en lång period, klart vi snackade med varandra då!

Det är ju sånt man gör väl :o min är ju döv men pratar med honom hela tiden!

Och jag och min bästis har röster till våra hundar så de pratar "med varandra" ibland 🤣
 
Haha, jag hade också dumpat! :angel:
Jag pratar oroväckande mycket med min hund, alltså verkligen hela tiden nästan! Hojkillen undrade ibland om jag pratade med honom eller hunden. :p

Nu efter fyra månader tillsammans så pratar han näääästan lika mycket med henne som jag gör.. :love:

Jag kan inte ens tänka mig att INTE prata med hunden, hon är ju en familjemedlem hon med. Och det var ju bara jag och hunden under en lång period, klart vi snackade med varandra då!
Men eller hur! Djur är också famljemedlemmar.
Dömer männskor jättemycket efter hur de beter sig mot djur...
 
Det är ju sånt man gör väl :o min är ju döv men pratar med honom hela tiden!

Och jag och min bästis har röster till våra hundar så de pratar "med varandra" ibland 🤣
Standard. Skrälle pratar oftast engelska.

(nej det har absolut inte med att göra att jag följer en ohälsosam mängd hundkonton på insta varav de flesta engelskspråkiga :angel:)
 
Casual tycker jag inte heller har någon bra svensk motsvarighet.

Jag vet fortfarande inte vad det betyder (alls!) trots att ert skrivits typ tusen gånger i dessa trådarna 😑

Men eller hur! Djur är också famljemedlemmar.
Dömer männskor jättemycket efter hur de beter sig mot djur...

Eller hur! Jag orkar inte heller med folk som inte förstår sig på djur. HUR SVÅRT KAN DET VARA 🤬

Yes, fortfarande i eremitmode och orkar inte ens ha aviseringar på denna tråden utan läser ikapp i bra stunder därav sena citat 🤣

Kul att läsa så fina inlägg av många iaf, det värmer mitt irriterade sinne ska ni veta 😍
 
Det är ju sånt man gör väl :o min är ju döv men pratar med honom hela tiden!

Och jag och min bästis har röster till våra hundar så de pratar "med varandra" ibland 🤣

Samma här! Min är en engelsk bulldog, så hon pratar engelska med brittisk accent! Sen ser hon ju oftast lite bitter ut av naturen så hon svär en del och avslutar många saker med ”fuck mate”.🙈😂 Men oftast kommer hon och säger ”scratch my butt”...O_o:nailbiting:

Ja, vi är helt normala här! 😂
 
Men eller hur! Djur är också famljemedlemmar.
Dömer männskor jättemycket efter hur de beter sig mot djur...
Jag med. Av den anledningen var jag lite tveksam när jag insåg att ena favoritkollegan skulle träffa mina hundar, för tänk om han avskydde dem - då hade jag inte kunnat fortsätta umgås med honom :p (Han var jättefin med hundarna och de älskade honom, så det var lugnt. Han och äldsta hunden började t.o.m ha en lång diskussion med varandra)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp