Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp.
För alla rödhåriga är ju heta i sängen och bla, bla, bla.

Jag gifte mig med en rödhårig och inte fasiken blev det fräsigare för det....
Precis.

Plus, vilket bidrar till att göra kommentarerna än mer sunkiga, de där hetlevrade rödhåriga (typ vi, alltså) ska liksom sättas på plats i sängen. Jag hör nästan alltid det som en underton när män kommenterar rött hår.
 
Gamla ragget och jag ska träffas efter jobb imorgon. :nailbiting:

Jag vet precis vad jag vill, men har ingen aning om vad han tänker...
Oavsett vad som sker, så ska det bli väldigt kul att träffa honom! 6 år sedan sist, 10 år sedan han var "ragget".

Tips på vad man kan hitta när det regnar?
Han drack knappt alkohol längre, så ta en öl föll bort. Han är dessutom muskelknutte numera så cafe känns inte heller som bästa alternativet (dessutom har jag massa allergier så ofta kan jag ändå inte äta något).

Jag vill ha fokus på att kunna prata, så ingen aktivitet som kräver för mycket fokus.
Min tanke var bara en vanlig promenad från början, men det ska tydligen regna rejält hela em...
 
Gamla ragget och jag ska träffas efter jobb imorgon. :nailbiting:

Jag vet precis vad jag vill, men har ingen aning om vad han tänker...
Oavsett vad som sker, så ska det bli väldigt kul att träffa honom! 6 år sedan sist, 10 år sedan han var "ragget".

Tips på vad man kan hitta när det regnar?
Han drack knappt alkohol längre, så ta en öl föll bort. Han är dessutom muskelknutte numera så cafe känns inte heller som bästa alternativet (dessutom har jag massa allergier så ofta kan jag ändå inte äta något).

Jag vill ha fokus på att kunna prata, så ingen aktivitet som kräver för mycket fokus.
Min tanke var bara en vanlig promenad från början, men det ska tydligen regna rejält hela em...

Museum?
 
Pratat i 2 timmar med Brandmannen i telefon. Han har både djup och humor.
Jag föreslog tidigare på sms att vi kunde ses på en fika till veckan, men han vägrade fika. :o

Nu när vi pratade utvecklade han det. Han tycker fikadejter är som stela arbetsintervjuver.
Så jag sa att då fick han komma med ett förslag. Han hade redan tänkt ut ett.
Han ville rida islandshäst och frågade om jag kunde rida :o:D
"Öh...ja. Har ridigt i 30 år men nu var det ett par år sen"

Han hade ridigt några gånger men kunde inget, men tyckte det var kul.

Finns inte en chans att jag kommer i mina ridbrallor:meh:
 
Varför skulle någon känna sig "stolt och nöjd" med att skicka ett helt vanligt, normaltrevlig meddelande :confused:

Seriöst alltså, om man inte har någon überultrasuperfobi mot att skicka ett meddelande via tfn, så är det väl knappast något att yvas över liksom,
Jag undrar bara vilka meddelanden som har varit bra. Dåliga meddelanden är ganska lätta att föreställa sig och har beskrivits ofta men jag tycker det är roligare att hålla sig till det positiva och man kan lära sig mer intressant av positiva upplevelser än negativa :)
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Dejt nummer två med nyaste tinder-killen igår :) Vi tog en promenad och picknick vid havet. Sen gick vi hem till mig och drack the när det blev kallt och molnigt..
Väldigt trevligt och vi var överens om att ses igen! Hoppas vi kan få till lite hångel iaf nästa gång :d
 
Pratat i 2 timmar med Brandmannen i telefon. Han har både djup och humor.
Jag föreslog tidigare på sms att vi kunde ses på en fika till veckan, men han vägrade fika. :o

Nu när vi pratade utvecklade han det. Han tycker fikadejter är som stela arbetsintervjuver.
Så jag sa att då fick han komma med ett förslag. Han hade redan tänkt ut ett.
Han ville rida islandshäst och frågade om jag kunde rida :o:D
"Öh...ja. Har ridigt i 30 år men nu var det ett par år sen"

Han hade ridigt några gånger men kunde inget, men tyckte det var kul.

Finns inte en chans att jag kommer i mina ridbrallor:meh:

Bara att köpa nya ridbyxor! :banana:
 
Jag ska träffa han som jag var och sprang med i onsdags, igen på fredag. Vi ska springa och sen laga mat hos honom. Får väl kalla honom löparkillen. Det känns lite obekvämt att säga till exet att jag kommer att vara borta fredag em och kväll, men jag kan inte låta bli. Jag är så otroligt färdig med vår relation. Det smartaste hade varit att bara vänta med allt vad dejting heter till september, men jag klarar det inte. Jag får ta konsekvenserna.

Exet och barnen var borta hela förra veckan så därför kunde jag dejta en massa då, men nu är de som sagt hemma igen.
 
För övrigt så har jag messat vår parterapeut om ett enskilt samtal. Hon föreslog enskilt samtal för oss båda sist vi var där. Det jag vill prata om handlar egentligen inte om exets och min relation utan min relation till nya killar. Jag vill vara helt oberörd men jag är inte det. Jag vill absolut inte ha någon form av seriösare relation, jag vill bara ha deras kroppar, men jag tänker lite för mycket på dem. När vi ska höras igen, när vi ska ses, när det är ok att höra av sig osv osv. Jag vill verkligen kunna släppa det mellan varven. Just nu upptar de för stor del av mina tankar.
 
Jag undrar bara vilka meddelanden som har varit bra. Dåliga meddelanden är ganska lätta att föreställa sig och har beskrivits ofta men jag tycker det är roligare att hålla sig till det positiva och man kan lära sig mer intressant av positiva upplevelser än negativa :)
Men då kan väl du beskriva det positiva? :) I stället för att skriva om egna upplevelser försöker du alltid styra bort andras berättelser om negativa erfarenheter av män - i en tråd där de flesta är heterotjejer. Mission impossible.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp