Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tolkar det iaf som att han söker en söt/snygg tjej som bara är glad och "okomplicerad" :cautious:

Och troligen också perfekt idealsmal, för det brukar vara vad som menas när det jiddras om "ta hand om sig själv"... :cautious: Det i kombo med 'snäll mot sig själv' ger mig vibbar av en snubbe som vill ha en normsnygg smal/vältränad tjej men det ska absolut inte märkas att hon eventuellt lägger ner något jobb på att hålla sig sån. Och hon får inte ha någon personlighet utöver 'jämt glad och villig att behaga', för det är ju bara jobbigt med åsikter och blir hon inte stressad av att tänka på saker (= osnäll mot sig själv)?

In b4 diverse smalisar/mansförsvarare går till anfall för att jag har mage att yttra mig i tråden igen. :cool:
 
Jag ska på en blindate om 20 minuter. Det är
min syster som har parat ihop mig med en av sina kollegor. Jag vet i princip inget om honom mer än att han har ett gubbigt namn, är lite orolig för att han ska vara gammal och tråkig 🙈

Vi ska ta en prommis i värmen, tänker att jag måste försöka styra det till en inte så lång runda om det visar sig bli alldels stelt.

Huvva jag gillar verkligen inte att inte ha kontroll och jag känner att jag har noll kontroll i det hör läget 🤯

Hur säger man förrsten att nu börjar jag bli less och vill gå hem? Borde jag hitta på något att skylla på?
Hallå hur gick det? Läste så sent att jag hoppades på en uppdatering i slutet av tråden men det fanns ju inte så nu är jag supernyfiken. :)
 
Vi fortsätter ses, jag och dejten (vad vi nu ska kalla honom). Ska dit igen imorgon men sen åka hemhem torsdag- ca mån/tis. Sen är min semester slut och veckan därpå åker jag på konferens en vecka. Sen är vardagen i full rullning vilket känns trist men det kanske inte påverkar något alls.

Han är verkligen jättefin. Men tänker hoppas att det funkar att bara flyta med ett tag till.
 
Förstår dig.
Går igenom en riktigt grisig skilsmässa. Fast just nu framstår de flesta som kap mot min blivande exman pga hur han aggerar 🙄

Brandmannen har skött sig exemplariskt.
Klättraren är mer järv men jag tycker det är kul.
Ja det skumma med denna är att han han har behandlat mig så jäkla bra utöver dom här två grejerna. Bättre än nån annan å då undrar man ju om någon som behandlar en så jäkla bra samtidigt kan behandla en så dåligt. Förlorade liksom hoppet där, hade vi haft det dåligt hade jag väll haft nån kommentar om att det finns bättre men nu känns det mest hopplöst. Förväntade mig inte att killen som säger att jag är bästa tjejen han har haft samtidigt gör så här.
 
Ja det skumma med denna är att han han har behandlat mig så jäkla bra utöver dom här två grejerna. Bättre än nån annan å då undrar man ju om någon som behandlar en så jäkla bra samtidigt kan behandla en så dåligt. Förlorade liksom hoppet där, hade vi haft det dåligt hade jag väll haft nån kommentar om att det finns bättre men nu känns det mest hopplöst. Förväntade mig inte att killen som säger att jag är bästa tjejen han har haft samtidigt gör så här.
Vissa har ju det som strategi (medvetet eller omedvetet), att de behandlar andra hur fantastiskt som helst emellanåt för att partnern inte ska reagera så kraftigt när de är riktigt vidriga. Det är ju precis pga sådant som det för väldigt många är så svårt att lämna destruktiva relationer.
 
Ja det skumma med denna är att han han har behandlat mig så jäkla bra utöver dom här två grejerna. Bättre än nån annan å då undrar man ju om någon som behandlar en så jäkla bra samtidigt kan behandla en så dåligt. Förlorade liksom hoppet där, hade vi haft det dåligt hade jag väll haft nån kommentar om att det finns bättre men nu känns det mest hopplöst. Förväntade mig inte att killen som säger att jag är bästa tjejen han har haft samtidigt gör så här.
Det är nog så de gör - blandar jättebra med dåligt. Mitt ex kunde vara den gulligaste och finaste människan och hade bara massa lovord om mig och verkligen lyfte mig. Jag har heller aldrig blivit så illa behandlad som av honom. jag fortfarande rätt trasig som människa för jag lät det gå för långt och seperation och efterspel var utdraget och jobbigt. Så ta killens dåliga sidor på allvar! Oavsett hur fin och bra han är däremellan. Destruktiva relationer är aldrig bara dåliga. De har massa fina stunder, annars hade man inte stannat kvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp