Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh herre....nu är det svettigt med alla karlar att hålla ordning på :o

Brandmannen och jag ska ses på Lördag. Eftersom det ska bli så jävulskt varmt så har vi nu pratat om att köra en baddejt i stället.

Klättraren är utomlands om vi chattar då och då under dagarna. Nu pratar vi om att ta en bad och picknickdejt på Onsdag nästa vecka när han har kommit hem.

På Torsdag nästa vecka kommer KK och stannar till Söndag. Vi pratar minst 1 ggr om dagen och de senaste dagarna har han sagt att han saknar mig. Jag erkänner, han har alltid en speciell plats i mitt hjärta men vilken plats vet jag inte. Gammal kärlek rostar aldrig?

Masen messar ibland men där är svalt från båda.
Haha! Låter toppen!
 
Så då var det bestämt jag ska på en dejt i helgen! eller dejt och dejt, vi ska till ullared! uha! vad gör man!
Där finns både strumpor och gardiner. :up:
Jag som bor i grannskapet och kan välja tid helt fritt (läs: helst vardagkväll en timme innan stängning) tycker dock att en helgdejt mitt på dagen en lönehelg i semestertider låter som ett recipe for disaster... 😱
 
Det är nog så de gör - blandar jättebra med dåligt. Mitt ex kunde vara den gulligaste och finaste människan och hade bara massa lovord om mig och verkligen lyfte mig. Jag har heller aldrig blivit så illa behandlad som av honom. jag fortfarande rätt trasig som människa för jag lät det gå för långt och seperation och efterspel var utdraget och jobbigt. Så ta killens dåliga sidor på allvar! Oavsett hur fin och bra han är däremellan. Destruktiva relationer är aldrig bara dåliga. De har massa fina stunder, annars hade man inte stannat kvar.
Förväntade mig väll att behandla dåligt betyde andra saker än att chatta bakom ryggen på en. Did not see that one coming.
 
Förväntade mig väll att behandla dåligt betyde andra saker än att chatta bakom ryggen på en. Did not see that one coming.

Måhända jag missta något väsentligt i tråden då jag inte följer den helt slaviskt, men ni var alltså exklusiva, i ett fast och seriöst förhållande?
 
Där finns både strumpor och gardiner. :up:
Jag som bor i grannskapet och kan välja tid helt fritt (läs: helst vardagkväll en timme innan stängning) tycker dock att en helgdejt mitt på dagen en lönehelg i semestertider låter som ett recipe for disaster... 😱
Jösses ska se vad jag kan göra!
Hon vill dit. så det kan vara svårt att vända skutan.
 
Där finns både strumpor och gardiner. :up:
Jag som bor i grannskapet och kan välja tid helt fritt (läs: helst vardagkväll en timme innan stängning) tycker dock att en helgdejt mitt på dagen en lönehelg i semestertider låter som ett recipe for disaster... 😱

Ja! Fy fan vilken ångest.
Jag har ställt upp och åkt med kompisar ett par gånger, hatat mitt liv djupt och innerligt varje gång.
Hade V föreslagit en tur till Ullared hade jag dumpat på stående fot 😂
 
Gekåsupplevelsen (här omkring använder man butiksnamnet) varierar stort med tillfället för besöket. En vardagkväll i september går jag in, köper ett hästtäcke och är ute ur huset igen på en kvart. En lördageftermiddag efter löning i juli... då får man vara mentalt förberedd på en nivå som jag har svårt att hitta motivation för. 😄

( @Tranan, om ni vill ha en mer traditionellt trivsam motvikt till butiksupplevelsen så föreslår jag t ex en picknick längs "Hallands vackraste väg" mellan Askome och Gällared. Eller en promenad i Fegen, riktigt fint vid sjön. Eller en finfika vid Backa loge, underbart läge och miljö. )
 
Gekåsupplevelsen (här omkring använder man butiksnamnet) varierar stort med tillfället för besöket. En vardagkväll i september går jag in, köper ett hästtäcke och är ute ur huset igen på en kvart. En lördageftermiddag efter löning i juli... då får man vara mentalt förberedd på en nivå som jag har svårt att hitta motivation för. 😄

( @Tranan, om ni vill ha en mer traditionellt trivsam motvikt till butiksupplevelsen så föreslår jag t ex en picknick längs "Hallands vackraste väg" mellan Askome och Gällared. Eller en promenad i Fegen, riktigt fint vid sjön. Eller en finfika vid Backa loge, underbart läge och miljö. )

Vi har valt med omsorg de dagar vi åkt. Kunnat välja parkering, inga köer alls osv.
Jag hatar det ändå 😅
Hade jag tvingats stå i kö hade jag börjat gråta av vanmakt och självhat.
Har köpt något till Ruben och tröstgodis till mig själv.
 
Där finns både strumpor och gardiner. :up:
Jag som bor i grannskapet och kan välja tid helt fritt (läs: helst vardagkväll en timme innan stängning) tycker dock att en helgdejt mitt på dagen en lönehelg i semestertider låter som ett recipe for disaster... 😱
Det kanske blir som ett test typ, kommer en ut från Ullared och fortfarande är vänner en sådan dag så överlever relationen allt? :D (har inte vågat prova det med min relation, tror inte den skulle överleva det. Allt annat, men inte det :angel: )
 
V frågade mig för ett par veckor sen vad jag önskar mig när jag fyller år. Svarade att han inte behöver köpa något vilket jag visste att han skulle göra ändå.

I helgen sa jag glatt att jag ångrat mig.
Jag vill ha ballonger, skattjakt, fiskdamm, en enhörning och paket i rosa papper!
Nyss skrev han att han är klar med alla förberedelser inför imorgon.
Ser fram emot fiskdammen 😁
 
Billd förväntar vi oss - iförd fånig pappersmössa med givetvis, förståss rosa, något annat går väl bort eller vad säger ni!
 
Det är nog så de gör - blandar jättebra med dåligt. Mitt ex kunde vara den gulligaste och finaste människan och hade bara massa lovord om mig och verkligen lyfte mig. Jag har heller aldrig blivit så illa behandlad som av honom. jag fortfarande rätt trasig som människa för jag lät det gå för långt och seperation och efterspel var utdraget och jobbigt. Så ta killens dåliga sidor på allvar! Oavsett hur fin och bra han är däremellan. Destruktiva relationer är aldrig bara dåliga. De har massa fina stunder, annars hade man inte stannat kvar.

Precis så var det för mig och mitt ex också. Har fortfarande svårt att tro att jag är fin som den jag är..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp