Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma för mig men med hundarna. Vet inte hur många män jag träffat som tycker att jag ska lämna bort hundarna för att vara med dem (och då i 99% av fallen för att göra något som jag är fullständigt ointresserad av). Tycker de att hundarna är ett problem så tja, då behöver de inte ha kontakt med mig. Det är mig + hundar eller inget alls, mig utan hundar, nej. Alltså, självklart kan jag lämna dem hemma ibland, ordna hundvakt om man ska iväg på något speciellt osv men det är inte så jag gör varje gång jag ska umgås med någon, framförallt inte om det är någon jag ska umgås med ofta.

Jag framhåller tydligt i i ledande chattkonversation att jag är hundägare med allt vad det innebär. De som inte är några djurmänniskor brukar avslöja sig redan där och då blir det inget mer.

Min vän som kommer idag kommer säkert bära skägget till sängen ikväll och bädda ner honom mellan oss. Hans Dvärgschnauzrar har alltid sovit i sängen :p

Jag har heller aldrig träffat på någon som inte vill ge oralsex. Tvärt om så har alla jag träffat verkligen gillat att ge :up:

Jag har heller inte blivit tjadad på om analsex. Fått frågan men aldrig blivit tjatad på utan svaret har respekterats.

Samma här, jag skulle nästa säga att män vill ge "för mycket", att ge är för de flesta viktigare än att ta emot och det funkar inte för min del. Då blir det ju tråksex :nailbiting: :D

source.gif

Måste bara berätta vad jag lyckades med i dag... Snabb-swipade lite i toapausen på jobbet, kom över en killkompis som jag inte är interesserat av på det viset, men som har försökt flirta lite med mig ibland. Gick in på hans profil bara av nyfikenhet, men då jag skulle swipa bort honom så lyckades jag på nogot vis swipa fel så det blev en superlike istället! 🤦‍♀️ :nailbiting: Såklart fick jag upp 10 min senare att vi matchat.... Tog bort matchen lite snabbt och hoppades han skulle fatta vinken, men näe.. då skrev han på messenger istället. :p

Fick dra en vit lygn om att jag lånat bort min tlf till en gemensam kompis som inte visste hur Tinder funkade, tror han köpte den. :angel: Slutade dock med att jag blev erbjuden att ta kontakt "om jag skulle ångra mig"... :laugh:

S har en lillebror på 3 år som vi spenderade typ 5 timmar med när jag var där. En jättesöt liten grabb men väldigt energisk och utan några som helst ramar att hålla sig till, han får i princip göra vad han vill även om det innebär att förstöra huset. Anyway, förra veckan var han med när vi videochattade och nu vill han ringa mig hela tiden :D Han är jättesöt även om samtalen mest går ut på att han säger mitt namn hela tiden, antingen ensamt eller i kombination med "what you doing", "help me", "I love you" som uttalas på ett riktigt gulligt sätt som jag knappt förstår :laugh:

Jag har ingen erfarenhet av barn och är inte bra på att umgås med barn när föräldrarna är med, men ensamt brukar det gå bra och det känns skönt ändå att han gillar mig. Eftersom allt är som det är med hans familj är det väl positivt att någon gillar mig, även om det bara är en busig treåring :rofl:

Vet inte vilken generation jag klassas in i, den yngre eller äldre, men jag är 46 och dejtar omkring det åldersspannet. Upplever både män och vänninor i mitt åldersspann som rätt öppna, nyfikna och respekfulla runt sex.
Blir lite förvånad över att oralsex inte ingår i "vanilj".

Känns som det är dags för en trådutbrytning :p
Oralsex ingår i vanilj i min värld, bara att jag helst undviker att ge. 😁

Måste bara berätta vad jag lyckades med i dag... Snabb-swipade lite i toapausen på jobbet, kom över en killkompis som jag inte är interesserat av på det viset, men som har försökt flirta lite med mig ibland. Gick in på hans profil bara av nyfikenhet, men då jag skulle swipa bort honom så lyckades jag på nogot vis swipa fel så det blev en superlike istället! 🤦‍♀️ :nailbiting: Såklart fick jag upp 10 min senare att vi matchat.... Tog bort matchen lite snabbt och hoppades han skulle fatta vinken, men näe.. då skrev han på messenger istället. :p

Fick dra en vit lygn om att jag lånat bort min tlf till en gemensam kompis som inte visste hur Tinder funkade, tror han köpte den. :angel: Slutade dock med att jag blev erbjuden att ta kontakt "om jag skulle ångra mig"... :laugh:

Nya tider, ny teknik, nya uttryck. Freudiansk felswipe. 😂

Nu är min kk/ vän snart här :love:
Vi kan kalla honom M istället...
Ikväll kommer vi nog att sitta uppe sent, dricka förmycket, hångla (han är grym på att hångla) och lyssna på all vår favoritmusik.
I morgon drar vi vidare ut till min bror på västkusten och lever loppan ett par dagar.

Kom på att jag sitter här i solen svettig, osminkad med håret i en toffs klädd i shorts och ett gammalt linne :o (och dricker Prosecco :up:)
Inte alls fixad som inför gårdagens dejt.
Men å andra sidan har han sett mig i permanentad hockyfrilla 1988, blött hår, hjälmfrisyr, knullruff och sovandes på hans badrumsgolv pga jävulsk magsjuka, så jag tror han blir glad att se mig ändå :p
Men jag kladdade på lite mascara och tog en snabbdusch iaf. Tyckte han var värd det som sitter 6 tim i en bil för att komma hit :)

Guuud så många jag råkat superlikea! På min android tar man bort nått från skärmen med att svepa uppåt och när jag tänker NEEEJ på nån så sveper jag upp av bara farten. Så 80% av mina superlikes är träsktroll :o

Mitt senaste ex var dålig på många sätt, men jag tror en del att vi ens blev ihop var att han på detta var en ”bra kille”. Aldrig tidigare hade jag varit med om en man som kollade av att det var okej, som backade vid minsta osäkerhet, backade om något gjorde ont och som aldrig tjatade om att göra saker jag inte ville när det gäller sex. Det är rätt sjukt att jag blev så positivt överraskad över detta och säkert en del i att jag blundade för en del andra varningsklockor.. jag kan lätt räkna på en hand männen jag varit med som inte tjatat om saker jag sagt nej på eller som helt sonika kört över min vilja och gjort som de velat i alla fall. Sjukt tragiskt när man tänker på det. Och det är väl en del i att jag inte dejtar eller ligger längre. Jag orkar inte försvara mina gränser som nonchaleras konstant att det är bättre att hålla sig ifrån. Känns skönt att det är flera som har samma upplevelse, samtidigt som det är ledsamt att det är så utbrett också.

Jag har faktiskt främst träffat icke-idioter. Men den första jag hade sex med som också blev första långa förhållandet var en riktig rövhatt. Och sen bara erfarenheter i allmänhet och det andra är med om. Det sätter sina spår.

Mitt senaste ex var dålig på många sätt, men jag tror en del att vi ens blev ihop var att han på detta var en ”bra kille”. Aldrig tidigare hade jag varit med om en man som kollade av att det var okej, som backade vid minsta osäkerhet, backade om något gjorde ont och som aldrig tjatade om att göra saker jag inte ville när det gäller sex. Det är rätt sjukt att jag blev så positivt överraskad över detta och säkert en del i att jag blundade för en del andra varningsklockor.. jag kan lätt räkna på en hand männen jag varit med som inte tjatat om saker jag sagt nej på eller som helt sonika kört över min vilja och gjort som de velat i alla fall. Sjukt tragiskt när man tänker på det. Och det är väl en del i att jag inte dejtar eller ligger längre. Jag orkar inte försvara mina gränser som nonchaleras konstant att det är bättre att hålla sig ifrån. Känns skönt att det är flera som har samma upplevelse, samtidigt som det är ledsamt att det är så utbrett också.

Fy så tragiskt!

Vet inte vilken generation jag klassas in i, den yngre eller äldre, men jag är 46 och dejtar omkring det åldersspannet. Upplever både män och vänninor i mitt åldersspann som rätt öppna, nyfikna och respekfulla runt sex.
Blir lite förvånad över att oralsex inte ingår i "vanilj".

Känns som det är dags för en trådutbrytning :p

Jag är 32 och för mig ingår oralsex absolut i vanilj.

------

Shit, vet ni vad? Igår, en månad efter att jag skrev, svarade han "den manliga versionen av mig" på HP. Jag skrev idag, får se om han svarar igen...

F ö har jag varit i stugan och offline i en vecka, men skrev till han som jag vuxit upp parallellt med när jag kom hem o han har svarat... får se nu då. Han får heta STEN i fortsättningen, eftersom han bor ett stenkast bort... ^^

En av de bästa grejerna med V är att vi inte planerar. Han åkte hem på förmiddagen, jag åkte till stallet och sen till jobbet.
Vi har inget bestämt när vi ska ses nästa gång. Jag tycker det är så skönt!
Att det aldrig blir något måste och inrutat, bi hörs av lite via text under dagarna och när vi har tid och lust så ses vi, det är perfekt!
Det enda planerade är skåne och det är inte mycket mer än den dagen ska vi åka, den dagen åker vi hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka