Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kände efter att jag var hos dejten sist att jag blir inte tillräckligt intellektuellt stimulerad. Lite orättvist eftersom han just den kvällen var väldigt trött o lite låg. Men det hela blev en lite småjobbig känsla som låg och störde lite. Sen försvann han mer eller mindre i över två dagar och min jobbiga känsla gick istället över i ångest över det. Så idag har jag mått piss. Tills han nu ikväll faktiskt hörde av sig (inkl förklaring som är precis vad jag trodde och helt rimlig). Och vips så är alla jobbiga känslor borta.

Blir lite trött på mig själv. :banghead:

Oj vad jag känner igen mig. Och att man blir så less på sig själv.
 
E hade skrivit i morse...
"Här är en låt till dig … Is This Love av Bob Marley & The Wailers
"

Klockan 05...
Även militär 2 hörde av sig och frågade om vi skulle ligga, svarade bara nope.

N och jag har pratat lite, med betoning på lite. Pratade lite med hans kompis också och känner att jag måste ligga lite lågt hur jobbigt det än är...
 
E hade skrivit i morse...
"Här är en låt till dig … Is This Love av Bob Marley & The Wailers
"

Klockan 05...
Även militär 2 hörde av sig och frågade om vi skulle ligga, svarade bara nope.

N och jag har pratat lite, med betoning på lite. Pratade lite med hans kompis också och känner att jag måste ligga lite lågt hur jobbigt det än är...
Läste först att det var N som skickat låten o tyckte kul- tills jag läste det sista o fick inte ihop det. Skumt att E skickade?

Jobbigt att ligga lågt men bra att ha varit o nosat på pratet ändå?
 
Läste först att det var N som skickat låten o tyckte kul- tills jag läste det sista o fick inte ihop det. Skumt att E skickade?

Jobbigt att ligga lågt men bra att ha varit o nosat på pratet ändå?

Väldigt skumt, men han var nog full, det kom 05.00...

Jo ändå, känns lättare i magen. :)
 
Så jag tog mod till mig och skaffade tinder häromdagen! :) La ut den information jag skrev i förra dejtingtråden och tog några bilder, roliga och seriösa. Fått några matchningar men inte många. Men tillhör den mindre attraktiva typen till utseendet så förståeligt. Redan råkat superlikea, råkat bläddra bort en som superlikeat mig, råkat bläddra bort de jag vill kolla närmare på haha! :banana::D Men fattade inte att man hade begränsat med gillanden så de tog slut, även om jag inte gillat så mycket. Blev lite chockad.

Pratar just nu med några killar. Först har vi Fotografen! Han jobbar med foto och jag var modig och skrev hej först... :) Han såg att jag ville lära mig spela gitarr, sa att han kunde lära mig det, ;) Sa då att jag kan lära honom rida men det kunde han redan - uppvuxen på gård. :P Då växte han i mina ögon!:laugh:

Sen har vi en jag kallar klimpen - han blir det inget med. Var snabbt på om att han älskar massa sex, sex sex sex... Inte min typ utan mer en slusk i mina ögon då, så det samtalet avslutas nog snart, dock väldigt rolig mellan det tjatet men ska inte luras in i det!

Sedan har vi Sågen - han jobbar på ett sågverk. Mysig och snäll - en har precis börjat prata med honom :) Därefter är det några fler jag lite smått chattar med men inga namn där ännu :P
 
Men fattade inte att man hade begränsat med gillanden så de tog slut, även om jag inte gillat så mycket. Blev lite chockad.

Fast det har man inte. Det enda som begränsar hur många svep man kan göra, är ju antalet människor inom den radie man uppgivit.
 
Fast det har man inte. Det enda som begränsar hur många svep man kan göra, är ju antalet människor inom den radie man uppgivit.

Jo jag skulle svepa åt vänster eller vad det heter för att likea någon - då stod det slut på likes. Kan bara "dissa" folk men inte matcha med någon. Kommer bara upp att det är slut och att jag ska köpa gold eller nått.
 
Fast det har man inte. Det enda som begränsar hur många svep man kan göra, är ju antalet människor inom den radie man uppgivit.
Nejdå, det går absolut att få slut på likes. Jag har bara ”lyckats” en gång, men det hade inget att göra med att folket tog slut :)
 
Nejdå, det går absolut att få slut på likes. Jag har bara ”lyckats” en gång, men det hade inget att göra med att folket tog slut :)

Jag vet inte om de tyckte jag dislikeade för många? Men jag ratade de som inte hade info och bilder på typ kaffekoppar, och de som bara besökte Sverige men ex bodde i U.S.A. Kanske de tyckte jag var för dryg? ;)
 
Jag vet inte om de tyckte jag dislikeade för många? Men jag ratade de som inte hade info och bilder på typ kaffekoppar, och de som bara besökte Sverige men ex bodde i U.S.A. Kanske de tyckte jag var för dryg? ;)
Nej, det har jag aldrig hört dock! Förr kunde jag få upp en ruta när jah dissat för många, där de typ ”frågade” om jag verkligen tittat tillräckligt noga ;) Men det var länge sen dock...
 
Hade i stort sett bestämt mig för att lägga ner nätdejtingen. Tyckte det var svårt, och att jag såg nackdelar med mitt liv som jag var tvingen att be om ursäkt för, trots att jag trivs så bra med det själv? (Hunden, hästarna, volontäruppdrag etc.)
Men efter att ha tänkt lite till inser jag att det snarare handlar om min självkänsla i dejtingen. Kom fram till att det är bättre att jag slutar be om ursäkt för saker som jag faktiskt gör för att jag älskar det, och är stolt över det liv jag byggt upp istället :idea:

Inser att jag vekrligen kommer behöva öva på detta, men ska försöka ha det i tankarna nästa gång jag hittar någon jag vill träffa :)
 
Här är det fullt ös.

Värmland var hos mig i veckan. Alltså, han är verkligen jättefin - lugn, söt, vettig. Han sov över så nu fick vi till ett ligg! Det var lite stelt morgonen efter, men jag tror att vi båda två tänker lite för mycket på att vi inte är ute efter något seriöst egentligen osv., och att man är rädd för att börja tycka om den andra lite för mycket.
Vi har i alla fall bestämt att vi ska ses nu nästa vecka igen för någon slags repris.

Kompis var här i helgen också, och han verkar glad över vår nuvarande friends with benefits-relation. Hans favoritsyssla var att kasta sig i mitt knä och yttra dåliga Björn Ranelid-citat om kvinnor och kärlek. Hade jag inte känt honom i 4 år hade han verkligen INTE fått ligga :laugh:
(Berättade för honom att Värmland var här tidigare i veckan och han tar det med ro, vilket är skönt)
 
Jag vet inte om de tyckte jag dislikeade för många? Men jag ratade de som inte hade info och bilder på typ kaffekoppar, och de som bara besökte Sverige men ex bodde i U.S.A. Kanske de tyckte jag var för dryg? ;)
Om du inte har betalversionen så kan du svepa höger/trycka hjärta/gilla X (tror det är runt 100) per 24h. Svepa vänster kan man göra på obegränsat antal.
 
Det kan hända att man ändrat antalet, hur många uppskattar du att du svepte höger på?

Oj det vet jag inte😱 max 50 men inte ens det. :/ 40?

Råkade vifta bort en kille som superlikeat mig (skulle backa ur appen o invänta tills jag får gilla)😱 Får man chans att se killen igen? Rena drömmen via sin text ju☹
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 713
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 088
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 600
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp