Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tinder hängde sig för mig, kom inte in och kunde se meddelanden alls.
Den trevliga killen verkar ha avmatchat mig då meddelandena inte finns kvar.
Lastbilschaffisen finns kvar men funderar på att avmatcha honom själv, då jag inte känner något för honom alls.

Kvar är en brandman som jag inte vet något om än. Rinner väl ut i sanden det med med tanke på att jag inte kunnat komma åt och läsa meddelandena, trors omstart och app uppdatering. Grymt störande. 👎🏻

Tinder laggar ofta så jag flyttade över konversationen till messinger när den börjat ta fart.
 
Önskar man kunde få en mach i alla fall :cautious:
Men tinder vill bosta min profil i 3 timmar, för endast 500 pix.
ser ett samband eller så är jag nojig.
 
Screenshot_20191126-234714_Tinder.jpg
 
S har åkt hem till sin familj nu för Thanksgiving och började direkt med att storstäda. Han är typ den enda i sin familj som någonsin städar. Tycker synd om honom, men det är ändå skönt för framtiden att han är van vid att städa och inte heller har något emot att göra det. Det är nog snarare jag som får steppa upp lite när vi flyttar ihop en vacker dag, och det ska jag nog klara.

Idag är det 20 dagar tills han kommer hit :love:
 
Ska träffa tjejen med hunden imorgon, känner väl sådär inför det. Kände ingen attraktion sist så frågan är väl om det kommer kännas av denna gång..
 
Uppdatering här då från en lite snurrig....
Jag och Sp har fortsatt hänga när vi kommit åt. Det har varit mysigt och det har burit iväg en bit. Inget är egentligen uttalat men nog har vi nåt seriöst på g, det har blivit en annan ton och många hintar och hjärtan i våra meddelanden. Känns bra, men jag är nog lite skrämd av det också och känner efter lite mycket emellanåt. (Vill jag detta eller fejkar jag bara? Pirrar det? Blir jag för rastlös när vi hänger? Kommer jag såra honom?) Och så är det verkligen dags att ta upp med honom hur vi vill ha det vad gäller exklusivitet men jag har så svårt att komma mig för. Jag nämnde i ett tidigt skede att jag är osäker på om jag vill ha en monogam relation. Han sa då att han levt monogamt i tidigare relationer men nog var öppen för att ha det på andra sätt. Men det var innan vi ens hade träffats, jag har ingen aning om hur han känner nu. Jag vill vara med Sp, fortsätta prioritera honom, har varken lust eller energi att dejta några nya personer just nu, ändå känner jag att det är en öppen relation jag vill ha. Tror jag. Men bara om det känns bra för honom och jag är nervös över om det kommer förstöra nåt att ta upp det här, även om det är helt nödvändigt såklart. Jag ska! Snart. Nästa gång vi ses hoppas jag.

För att krångla till det lite mer i hjärnan...
Jag har inte varit aktiv med att skriva/swipa på tinder sen jag började träffa Sp, men har haft kvar det. Nu idag upptäckte jag att jag fått meddelande från en ny match. En tjej! Som skrev "hej! Det var kul att snacka med dig på Annas förstamajfest!"
För över ett år sen var jag på en trevlig fest, som bestod av ett ganska ickehetero gäng överlag. Jag snackade bl.a. en del med en söt och mysig tjej som jag nog blev lite förtjust i, och jag tror det var efter den festen jag bestämde mig för att börja swipa även på tjejer. Nu har alltså DEN tjejen skrivit till mig på tinder! Hjälp vad det gör mig pirrig. Jag måste ju svara i alla fall, men planen får väl bli att skriva några rader och sen tala om att jag har det lite snurrigt på relationsfronten just nu. Enklaste vägen ut...
 
Pratade med en kompis igår om ett ex till mig vars relation till jag avslutade riktigt dåligt. Inser i efterhand att jag var riktigt kär i henne, kanske till och med älskade henne, men blev rädd för mina känslor som vanligt och flydde. Utan närmare förklaring. På ett av mig fult sätt.

Detta har gett mig dåligt samvete sedan dess, och har legat och tänkt på henne inatt. Så tog kontakt med henne i morse. Får se om hon svarar.. Vet inte ens om hon är kvar i Sverige. Men önskedrömmen vore att träffa henne igen och få be om förlåt för att jag var ett ass och kunna umgås.
Visar väl sig hur det går med det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 956
Senast: gul_zebra
·
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
28 29 30
Svar
589
· Visningar
16 881
Senast: Tilly_85
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 578
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp