Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hänger lite på tinder. Har matchat med två killar som verkar trevliga. Vi skriver lite fram och tillbaka om allt möjligt men jag känner mig bara så omotiverad.

Jag vill gärna träffa någon och bara umgås, men det känns som ingen duger och jag hittar bara fel på alla :o

Jag hoppas att det går över, men då tankarna mest är på förbjudna frukten så kommer det nog ta ett tag... Vi chattade igår eftermiddag om egentligen ingenting, det fanns flera tillfällen att avsluta konversationen men minsta detalj skrevs vidare på :cautious: svårt att låta bli att överanalysera :angel:
 
Men sex, är inte det bara ett sätt för att få vara nära varandra om man gillar någon. Det är ju inte nödvändigtvis så att det ska vara det mest tekniska eller i övrigt bästa sex man haft. Det är klart någon kan vara "dålig" men då handlar det ju mest om att den är oengagerad eller inte lyssnar. Jag tycker inte du ska hänga upp dig på det här med om sexet är bra eller dåligt, det viktiga är hur det får dig att må. Är det här en närhet som får dig att må bra? Det är inte något du ska prestera, det är något du ska uppleva/ni ska uppleva tillsammans.
Jo, absolut. Men utan att bli alldeles för detaljerad så är det så mycket jag inte klarar och det behövs så mycket anpassning till mig som är mer än det normala eller vad man ska säga. Jag är lite rädd att han tröttnar på det. Å andra sidan så var det bara andra gången vi låg, det är ju ingenting liksom.
 
Strax efter jag skrivit inlägget här fick jag ett sms om att det var mysigt inatt. Känner mig ändå inte övertygad, var det bara ett artighets-sms? Hur mycket bekräftelse behöver jag liksom 😅.

Typiskt isf, att lyckas hitta en sjukt snygg, trevlig och intelligent kille och så tröttnar han på mig efter bara ett par "ligg" (och några veckors dejtande/chattande)... :(
Åh så tänker jag om "min" (han får heta M, behöver nåt namn). Äntligen träffar jag nån som är så himla fin och vars närhet jag bara njuter av, han kommer säkert tröttna direkt. Det är alltid bara galningar som är intresserade av mig.
 
Dagens skratt! :rofl::p

Kollade inkorgen på en av mina dejtingappar, och hittade detta:

Screenshot_20191129_010649_com.warmsys.SukkerMobile.jpg
 
Trodde inte det skulle bli såhär mycket intresse... O_o
Folk ringer(?) på appen och skriver hela tiden. Ett psycho skrev idag på messenger fast jag inte svarat honom i appen. Skrev då att jag träffat en intressant o ville vara ifred då får jag ”det tog inte lång tid! Va e det för snubbe? Jag är övertygad om att du o jag vore perfekta för varandra. Du vill inte ens ge det en chans(wall of text)”

Så han är blockad och Badoo pausat.
Skaplig jävla shitstorm:meh:
 
Trodde inte det skulle bli såhär mycket intresse... O_o
Folk ringer(?) på appen och skriver hela tiden. Ett psycho skrev idag på messenger fast jag inte svarat honom i appen. Skrev då att jag träffat en intressant o ville vara ifred då får jag ”det tog inte lång tid! Va e det för snubbe? Jag är övertygad om att du o jag vore perfekta för varandra. Du vill inte ens ge det en chans(wall of text)”

Så han är blockad och Badoo pausat.
Skaplig jävla shitstorm:meh:

Blocka idioterna direkt! Bästa 😁
 
Trodde inte det skulle bli såhär mycket intresse... O_o
Folk ringer(?) på appen och skriver hela tiden. Ett psycho skrev idag på messenger fast jag inte svarat honom i appen. Skrev då att jag träffat en intressant o ville vara ifred då får jag ”det tog inte lång tid! Va e det för snubbe? Jag är övertygad om att du o jag vore perfekta för varandra. Du vill inte ens ge det en chans(wall of text)”

Så han är blockad och Badoo pausat.
Skaplig jävla shitstorm:meh:

Kopplas Badoo till ens messenger? 😳
 
The struggle is real 😁
20191129_112739.jpg


Nu har jag en ganska liten säng men det var samma sak även när jag hade en 180 cm 😂

Annars går det bra.
V har varit bästa stödet när jag varit i upplösningstillstånd över min häst som haft ont i en hov.
Det visade sig vara en hovböld, han kommer överleva och bli frisk igen.
 
Det var en snubbe som letade upp henne.

Jaha...uppfattade det som att de hörde av sig på messenger och började undra hur fanken Badoo egentligen funkade. Har själv bara nyttjat Hp, Mp och Tinder och där får man inte 50 svar på en månad eller ens ett år.
 
DB skrev i morse att han kände sig mycket bättre i dag, men skulle stanna hemma från jobbet. Sedan försvann han efter 10 min chattande och har inte läst mina sista meddelanden - det är nu 8 timmar sedan.

Rimligt?? Jag har nog rätt dåligt tålamod, men blir sjukt irriterat på sådant.... Hur tänker ni? Han lär inte vara så interesserad, eller hur?

Hur funkar det förresten när messenger visar att meddelandet är skickat från mig men inte levererat till honom? Beror det på att han inte har appen öppen? Händer typ hela tiden.
 
DB skrev i morse att han kände sig mycket bättre i dag, men skulle stanna hemma från jobbet. Sedan försvann han efter 10 min chattande och har inte läst mina sista meddelanden - det är nu 8 timmar sedan.

Rimligt?? Jag har nog rätt dåligt tålamod, men blir sjukt irriterat på sådant.... Hur tänker ni? Han lär inte vara så interesserad, eller hur?

Hur funkar det förresten när messenger visar att meddelandet är skickat från mig men inte levererat till honom? Beror det på att han inte har appen öppen? Händer typ hela tiden.

Han har säkert inte appen öppen, eller satt sin telefon på typ do not disturb. Ibland svarar jag inte heller folk på en hel dag. Speciellt inte om jag är sjuk eller känner mig trött.
 
DB skrev i morse att han kände sig mycket bättre i dag, men skulle stanna hemma från jobbet. Sedan försvann han efter 10 min chattande och har inte läst mina sista meddelanden - det är nu 8 timmar sedan.

Rimligt?? Jag har nog rätt dåligt tålamod, men blir sjukt irriterat på sådant.... Hur tänker ni? Han lär inte vara så interesserad, eller hur?

Hur funkar det förresten när messenger visar att meddelandet är skickat från mig men inte levererat till honom? Beror det på att han inte har appen öppen? Händer typ hela tiden.

Jag hade tappat tålamodet helt och ledsnat.
Det är skillnad om man känner varandra, jag har vänner som är som @Tonto och det är helt okej.
Men när man håller på att lära känna varandra förväntar jag mig lite mer driv och intresse från den andra.
 
DB skrev i morse att han kände sig mycket bättre i dag, men skulle stanna hemma från jobbet. Sedan försvann han efter 10 min chattande och har inte läst mina sista meddelanden - det är nu 8 timmar sedan.

Rimligt?? Jag har nog rätt dåligt tålamod, men blir sjukt irriterat på sådant.... Hur tänker ni? Han lär inte vara så interesserad, eller hur?

Hur funkar det förresten när messenger visar att meddelandet är skickat från mig men inte levererat till honom? Beror det på att han inte har appen öppen? Händer typ hela tiden.

Jag har inga aviseringar på på min Fb eller messenger men kan vara inloggad via plattan/dator hemma om jag är i väg. Jag sitter alltså inte på fejan även om jag är inloggad. Och jag märker inte om jag får ett meddelande.
Han kanske bara är i väg på nått.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 958
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
10 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp