Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Wait what, vad är det som gjorts om för någon månad sen? Tycker sidan varit hopplös bra länge, ett halvår minst, tänker vi på samma ändring eller har jag missat nåt? 😅

Webbsidan har väl inte ändrats förrän nu? Appen skaffade jag i våras och den är ju usel. Nu har de dock gjort webbsidan i samma format. Dvs lika usel. Kanske appen gjordes om i våras?

Webbsidan har väl inte ändrats förrän nu? Appen skaffade jag i våras och den är ju usel. Nu har de dock gjort webbsidan i samma format. Dvs lika usel. Kanske appen gjordes om i våras?
Den har varit ändrad rätt länge för mig iaf, såvida inte mitt tidsperspektiv är ovanligt jävligt :p Appen vet jag inte om den gjorts om, tror den sett likadan ut sen jag började dejta för ett par år sen och vägrade använda den just för att den är skitdålig, men kan minnas fel!

Den har varit ändrad rätt länge för mig iaf, såvida inte mitt tidsperspektiv är ovanligt jävligt :p Appen vet jag inte om den gjorts om, tror den sett likadan ut sen jag började dejta för ett par år sen och vägrade använda den just för att den är skitdålig, men kan minnas fel!

Tror ditt tidsperspektiv är off :p jag kan sträcka mig till att den ändrades för två månader sen. Men inte i våras...?

Tror ditt tidsperspektiv är off :p jag kan sträcka mig till att den ändrades för två månader sen. Men inte i våras...?
Haha möjligt! Kollade facebook nu och det är en del väldigt nyliga klagomål. Men den har ju varit usel så jäkla länge, jag måste tänka på någon ännu äldre version?

Haha möjligt! Kollade facebook nu och det är en del väldigt nyliga klagomål. Men den har ju varit usel så jäkla länge, jag måste tänka på någon ännu äldre version?

Jag minns inte om den ändrats innan dess, men tror den har sett likadan ut hela min den här dejtingsvängen (ca 1,5 år). Fram till nu för ett litet tag sen. Den var inte bra innan men efter det här...katastrof.

happypancake_screenshot.jpg

Den här är det jag tänker på som var sista bra versionen. Den rök väl lite längre tillbaka så det måste ha gjorts ytterligare en uppdatering efter då? Eller är det dags att söka hjälp för mitt minne? :laugh:

Fortsättning på temat "män på dejtingsajter🤦‍♀️":

"Hej! Jag är en trevlig kille från stan som gillar att röra på mig, härliga middagar och umgänge med människor man tycker om.
Ser att du också gillar skidåkning, kul!"

Eh, jag har inte stått på ett par skidor sen jag var 6 och än mindre nämnt det i min presentation. Om man nu ska massmejla kanske man ska skicka ett mer allmänt mail? 🤦‍♀️

"Va befriande att träffa på nån som inte e arbetslös 4-barnsmorsa & lever på bidrag. De verkar ju annars va standardbruden här..Görs ikväll?"

Konsten att skriva ett inbjudande hälsningsmail där man framställer sig själv på ett intresseväckande sätt 🤦‍♀️

"Ser att du håller på med hästar. Tävlar du i hoppning, dressyr eller trav?"

Hela hästsporten sammanfattad i tre grenar 🤦‍♀️

En ung man försökte flirta med min väninna på krogen en gång, genom att efter ett kort samtal säga:
"Åh, hästar! Jag höll på en del med hästar när jag var yngre. Så, vad har du för sort?Är det en ponny eller en sådan där vanlig brun?"
:D :D
Helt deadpan, han var klart allvarlig.

En ung man försökte flirta med min väninna på krogen en gång, genom att efter ett kort samtal säga:
"Åh, hästar! Jag höll på en del med hästar när jag var yngre. Så, vad har du för sort?Är det en ponny eller en sådan där vanlig brun?"
:D :D
Helt deadpan, han var klart allvarlig.

Fast syrran och jag sa alltid när vi hade ponny att vi aldrig skulle köpa en ”vanlig brun häst” 😂😂 vilket betydde ett tråkigt halvblod...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 335
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 689
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 296
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
621
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka