Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får du svar på det?
Jojjemen! Jag är i fin form ikväll! 💪
Bebis2.jpg
 
Sp for just hem efter veckans andra dygnshäng, saknar honom! Det har varit lite hit och dit senaste veckorna. Vi tappade väl båda andan lite efter första förälskelsebubblet, och sen började jag tveka en del och han som varit så på innan blev plötsligt väldigt mycket mindre frekvent i kontakten. När vi sen sågs kändes det inte riktigt som förut även om vi hade mysigt, och jag tänkte sen att vi behövde en avstämning. Förutsatte att han ville backa lite, kanske mest ses på typ kk-nivå och jag tänkte att ställer jag bara om lite blir det nog jättebra. Men vår avstämning gav motsatt resultat. Han hade varit off mestadels för att han varit låg av andra anledningar, plus lite osäker på mig tror jag och därför taggat ner. När vi fick snackat lite om det kom intensititeten och värmen tillbaks igen, även hos mig. :)
Vi har haft det jättefint nu i helgen, lugnt mysigt häng med massor av närhet, får aldrig nog av varann. Jag är helt klart kär i honom, även om jag försökte låta bli ett tag.
Har bollat lite med några av mina närmaste, dragit hela bilden om hans fantastiska sidor och det som får mig att tvivla, förväntat mig att de skulle uppmana mig att vara försiktig och undvika involvera mig, men fick inte alls den reaktionen. De litar nog mer på mitt omdöme än vad jag själv gör. :) Det har i alla fall fått mig att släppa lite på spärren. Vore synd gå miste om det här fina bara för att jag tror att saker kan bli krångliga i framtiden.
 
Tack alla.
Det hjälpte väl inte att exet var en riktig idiot som tryckte ner mig rejält.
Han visste precis hur han skulle få mig att må dåligt.
Usch, det kan ta lång tid att hämta sig från elaka ord och handlingar, även om man innerst inne vet att det inte är sanningar som levereras till en.

Status mellan mig och GK verkar normalt.
Vet inte vad som hände i går, Men misstänker att hennes börja 4:30 på morgonen jobb 10 timmar och inte ha något stöd hemma kan spela roll.
Så skönt! Hann bli lite orolig för er skull! :)

@enough Så bra!! Och visst är det lite underskattat att vara rak och våga fråga rätt ut vad som pågår? :up:
 
Äsch, dejten jag skulle äta middag med imorgon hade fått förhinder och ställde in. Frågade henne om vi skulle boka om eller strunta i det, får se vad hon svarar. 🙂
 
Musikern ringde i kväll och i morgon kommer han hit :love: Han åker hit direkt efter jobbet utan att ta vägen förbi hemmet så det verkar som om han längtar lite efter mig iaf ;)
Känns som om det var en evighet sen vi sågs sist!

Sen fick jag ett meddelande på messenger. En kompis fd man. Han undrade om jag ville ta en fika med honom :yuck:
Den här snubben var otrogen i omgångar mot min kompis och skickade flirtiga meddelanden till hennes kompisar och tillslut gav hon upp. De har väl varit skilda i ett par år. Urk, bara tanken på honom får det att krypa i mig.

Mitt svar blev iaf "Hej. Nej det är inte av intresse"
 
Jag har börjat snacka med snubbe på tinder och har för första gången gett ut min whatsapp till någon okänd.
Pratat i ett par dagar och vi klickar väldigt bra i text.
Men.

Han bor 1,5 timme bort, och jobbar både kvällar och helger.
Jag har ett 7-16 jobb, mån-fre. Och sen barn varannan vecka. Känns som om det blir svårt att hinna med att träffas... jag vet att jag är väldigt intensiv när jag lär känna någon ny, så att bara ses 1 gång på 2 veckor (min misstanke) känns som att det kommer att misslyckas... (misslyckas = jag vänder ut och in på mig själv för att tillfredsställa mitt intensiva behov vilket istället gör att min inre stress ökar enormt....)
Sen funderar han förvisso på att flytta närmre då han har släkt hittåt, men när det blir vet jag inte.

Borde man träffa honom, eller strunta i det? Bara ha som chatkompis? (och vara tydlig med det såklart)
(Det är 3e personen på ett år som jag klickar i text med, därav att jag inte bara vill dissa honom)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 955
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
10 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp