Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan vi inte alla bara sluta med att själva fatta beslut om vem som är ”för bra” för oss? Det blir ju lätt en självuppfyllande profetia som bara saboterar för oss?
Oftast kan man ju känna under dejten om där finns ett intresse. Ibland redan innan du ens har hunnit hälsa.
Man kan ju i så fall bara se det som att jag inte var det dejten sökte och inte att dejten var för bra mig.
 
Inte bara @Migo som dejtar bananas här. Jag verkar också ha tappat sansen lite. Jag ska åka med P på skidsemester om 4 v. Åker som hans "respektive" då hela hans jobb drar iväg.
Vi pratar i telefon flera timmar om dagen. Erbjudandet kom igår och jag tvekade först men jag var väl inte så svårövertalad. Way not tacka jag till en tripp som respektive efter en dejt liksom? :DHelt galet men känns helt naturligt.
Ju mer vi pratar desto mer växer fram och helgen klarnar.
Ser supermycket fram emot att träffa honom igen. Japp, jag längtar tom.
Väldigt, väldigt överraskande!!

Men va fan, man börjar väl bli för gammal för att analysera och hämmas genom att göra allt korrekt?
Som P sa "vi åker med på känslan och ser var det landar och skiter i resten"

Allright då :up:
 
Inte bara @Migo som dejtar bananas här. Jag verkar också ha tappat sansen lite. Jag ska åka med P på skidsemester om 4 v. Åker som hans "respektive" då hela hans jobb drar iväg.
Vi pratar i telefon flera timmar om dagen. Erbjudandet kom igår och jag tvekade först men jag var väl inte så svårövertalad. Way not tacka jag till en tripp som respektive efter en dejt liksom? :DHelt galet men känns helt naturligt.
Ju mer vi pratar desto mer växer fram och helgen klarnar.
Ser supermycket fram emot att träffa honom igen. Japp, jag längtar tom.
Väldigt, väldigt överraskande!!

Men va fan, man börjar väl bli för gammal för att analysera och hämmas genom att göra allt korrekt?
Som P sa "vi åker med på känslan och ser var det landar och skiter i resten"

Allright då :up:

Jävla bra citat där! ❤️
 
Inte bara @Migo som dejtar bananas här. Jag verkar också ha tappat sansen lite. Jag ska åka med P på skidsemester om 4 v. Åker som hans "respektive" då hela hans jobb drar iväg.
Vi pratar i telefon flera timmar om dagen. Erbjudandet kom igår och jag tvekade först men jag var väl inte så svårövertalad. Way not tacka jag till en tripp som respektive efter en dejt liksom? :DHelt galet men känns helt naturligt.
Ju mer vi pratar desto mer växer fram och helgen klarnar.
Ser supermycket fram emot att träffa honom igen. Japp, jag längtar tom.
Väldigt, väldigt överraskande!!

Men va fan, man börjar väl bli för gammal för att analysera och hämmas genom att göra allt korrekt?
Som P sa "vi åker med på känslan och ser var det landar och skiter i resten"

Allright då :up:
Ha det gött! Ibland tror jag att livet går ut på att våga "åka på känslan"!
 
Kollegan är pepp fortfarande! Jag var nästan säker på att jag skrämt bort honom men inte riktigt än verkar det som. Antagligen kommer han förbi i helgen. Shit shit shit jag måste städa. Och kanske bjuda på mat, det är väl trevligt? Tips på köttfri mat som kan imponera lite? Är en hyfsad kock men nu står det stilla i huvudet. Lagrad ost ok men undviker gärna mjölkprodukter.
 
Kollegan är pepp fortfarande! Jag var nästan säker på att jag skrämt bort honom men inte riktigt än verkar det som. Antagligen kommer han förbi i helgen. Shit shit shit jag måste städa. Och kanske bjuda på mat, det är väl trevligt? Tips på köttfri mat som kan imponera lite? Är en hyfsad kock men nu står det stilla i huvudet. Lagrad ost ok men undviker gärna mjölkprodukter.
Svamprisotto? Mest för att jag blev sugen på det själv för en liten stund sedan. :D
 
Inte bara @Migo som dejtar bananas här. Jag verkar också ha tappat sansen lite. Jag ska åka med P på skidsemester om 4 v. Åker som hans "respektive" då hela hans jobb drar iväg.
Vi pratar i telefon flera timmar om dagen. Erbjudandet kom igår och jag tvekade först men jag var väl inte så svårövertalad. Way not tacka jag till en tripp som respektive efter en dejt liksom? :DHelt galet men känns helt naturligt.
Ju mer vi pratar desto mer växer fram och helgen klarnar.
Ser supermycket fram emot att träffa honom igen. Japp, jag längtar tom.
Väldigt, väldigt överraskande!!

Men va fan, man börjar väl bli för gammal för att analysera och hämmas genom att göra allt korrekt?
Som P sa "vi åker med på känslan och ser var det landar och skiter i resten"

Allright då :up:
Tycker han uttryckte det bra!
Hoppas det blir underbart!

Är du framme nu @Migo ?

Den här tråden ger mig sånt där pirr som jag kände när jag började nätdejta med fästmannen. I år firar vi 10 år sen första (och enda) träffen.
 
Kollegan är pepp fortfarande! Jag var nästan säker på att jag skrämt bort honom men inte riktigt än verkar det som. Antagligen kommer han förbi i helgen. Shit shit shit jag måste städa. Och kanske bjuda på mat, det är väl trevligt? Tips på köttfri mat som kan imponera lite? Är en hyfsad kock men nu står det stilla i huvudet. Lagrad ost ok men undviker gärna mjölkprodukter.
Jag har inte hunnit prova den här själv ännu, men är bra sugen. En vän har provat och säger att den är the bomb! :)
https://realfood.tesco.com/recipes/mushroom-pepper-and-pesto-strudel.html
 
Tycker han uttryckte det bra!
Hoppas det blir underbart!

Är du framme nu @Migo ?

Den här tråden ger mig sånt där pirr som jag kände när jag började nätdejta med fästmannen. I år firar vi 10 år sen första (och enda) träffen.
Framme! Överlevde körning genom LA!💪

Fick nyss frukost på sängen och snart ska vi ut i solen en stund för att motverka jetlag... 🙄😁

Det är ännu bättre än förra gången. Jac är ofattbart lycklig att jag vågade följa magkänslan vad gäller honom ❤
 
Kollegan är pepp fortfarande! Jag var nästan säker på att jag skrämt bort honom men inte riktigt än verkar det som. Antagligen kommer han förbi i helgen. Shit shit shit jag måste städa. Och kanske bjuda på mat, det är väl trevligt? Tips på köttfri mat som kan imponera lite? Är en hyfsad kock men nu står det stilla i huvudet. Lagrad ost ok men undviker gärna mjölkprodukter.

Stekt laxfilé, ugnsgrillad paprika, stekta haricots verts, burkbearnaise. Snabbt och roligt gott. Citron till såklart.
 
Blev spontanträff med klättraren idag igen. Nu fick hundarna följa med till honom, och de uppförde sig exemplariskt. Jag var lite orolig, men nu vet vi iaf att det fungerar vilket ju utan tvekan gör att det blir ännu lättare att ses :) Jag tog med ett lakan som vi la över soffan bara, sedan var de parkerade.

Och alltså, jag vet inte var han lärt sig massera men han vet tydligen vad han gör iaf :D Kom dit och var hur trött och seg som helst. Nu känns kroppen fräschare än på länge. Så underbart skönt.
 
Framme! Överlevde körning genom LA!💪

Fick nyss frukost på sängen och snart ska vi ut i solen en stund för att motverka jetlag... 🙄😁

Det är ännu bättre än förra gången. Jac är ofattbart lycklig att jag vågade följa magkänslan vad gäller honom ❤

Var det ni som det oxå dröjde med innan ni såg varandra (på bild el webcam)?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 317
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 894
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
39 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp