Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknar och tänker, nu ska jag gå in och se hur det gick för @Voff ! Och så står det inget. :cautious:
Hoppas att det betyder att det gick bra.

Ja, allt gick bara bra. Jag blev kvar där i natt. Han var supertrevlig, lagade grym mat och vi satt uppe framför brasan och pratade till tvåtiden i natt.
Det blev en hel del hångel också vilket var jättemysigt och skönt att sova nära någon igen. Det var typ i somras sist.
Vi ska träffas igen och se hur det utvecklar sig. Det finns iaf mycket potensial.

Om jag bara kunde få ur Musikern ur skallen...

Ja, allt gick bara bra. Jag blev kvar där i natt. Han var supertrevlig, lagade grym mat och vi satt uppe framför brasan och pratade till tvåtiden i natt.
Det blev en hel del hångel också vilket var jättemysigt och skönt att sova nära någon igen. Det var typ i somras sist.
Vi ska träffas igen och se hur det utvecklar sig. Det finns iaf mycket potensial.

Härligt! Såg han ok ut då? ;)

Åh, så mysigt ❤.

Känner igen det där dock, "min" Sten fladdrar fortfarande förbi i mitt huvud ibland...

Har inte dejtat nått, är så upp och ner i humöret men skriver med några.

En kille som är omtänksam och alltid ger mig stöd, komplimanger men som varit med om ett dödsfall precis.. han är inte som killar jag brukar söka mig till. Han är lika gammal, utan barn och ganska introvert. Jag är ju det också och de få förhållanden jag haft har min respektive varit extrovert.
Bara något jag reflekterat över och det behöver ju inte vara negativt.
Vi har även gemensamma vänner så jag vet att det är en bra kille.

Sen är det de lite mer sterotypiska killarna. Äldre, utåtriktade, på, tjatiga(?)
Där pratar jag med två stycken. Vi får väl se.
Jag tar det lugnt fram för min egen skull.

Jaha, den här helgen blev ju inte som jag tänkte... Jag och P skulle ha träffats i fredags, och så skulle han sova över. Slutade med att jag inte fick tag på honom förrän på lördag morgon... Då hade han lyckats ge sig själv hjärnskakning när han sovit middag på EM, och helt enkelt tuppat av och inte vaknat förrän morgonen efter. Så lördagen tillbringade han på akuten, och jag lyckades bli rejält förkyld... Så ja, tummen ner på den helgen.

Jag blev dissad igår av dejten jag träffade i veckan.
Tror jag lägger ned sånt här nu. Inte rätt tillfälle känns det som.
Om du blev dissad så var det ju inte rätt. Jag blir dissad hela tiden. Men vi enstaka tillfällen har jag inte blivit det. Så det är bara att fortsätta om man orkar.
Men om du inte mår så bra kanske det kan avspegla sig när du dejtar.

Om du blev dissad så var det ju inte rätt. Jag blir dissad hela tiden. Men vi enstaka tillfällen har jag inte blivit det. Så det är bara att fortsätta om man orkar.
Men om du inte mår så bra kanske det kan avspegla sig när du dejtar.
Brukar sällan bli dissad, men kände under dejten att hon var för bra för mig typ.

Alltså jag blir galen.
Har träffat Värmland i 6 månader nu, och har aldrig varit så osäker på mig själv. Just nu har jag någon konstig vibb av att han egentligen kanske inte vill träffa just mig, utan bara träffa någon. Under senaste veckorna är det bara jag som tagit kontakt, frågat om vi ska ses, eller tagit initiativ till närhet.
Vi har väldigt kul när vi umgås, men det känns som att han inte är attraherad av mig och att vi kanske borde umgås som kompisar istället. Vi umgicks i veckan, med prat och skratt, men en hejdå-puss var väl det intimaste som hände. Han sa att vi skulle höras i dagarna. Men jag tänkte ligga lågt och se när han behagar att höra av sig.

Gjorde ett Tinder-konto i veckan för jag kände att jag behövde bekräftelse och kanske lite annat att fokusera på än att överanalysera vår situation. Värmland dök ju upp såklart med nya bilder, så han är ju aktiv på Tinder. Men jag svepte vänster och matchade till slut med en snygg bartender som visade sig vara skitrolig. Vet inte om vi kommer att ses, men vi har en rolig chatt i alla fall.

I helgen var jag också på konsert och pratade lite kort med en kille som jag har gemensamma kompisar med. Vi följer varandra på sociala medier, men har inte haft någon kontakt utöver det. Han hörde av sig igår och tyckte att det var trevligt att pratas vid och sen har vi småchattat lite. Han frågade vart man dricker öl i min stad, så det känns som att det bara är en tidsfråga innan någon utav oss föreslår en dejt.

Alltså jag blir galen.
Har träffat Värmland i 6 månader nu, och har aldrig varit så osäker på mig själv. Just nu har jag någon konstig vibb av att han egentligen kanske inte vill träffa just mig, utan bara träffa någon. Under senaste veckorna är det bara jag som tagit kontakt, frågat om vi ska ses, eller tagit initiativ till närhet.
Vi har väldigt kul när vi umgås, men det känns som att han inte är attraherad av mig och att vi kanske borde umgås som kompisar istället. Vi umgicks i veckan, med prat och skratt, men en hejdå-puss var väl det intimaste som hände. Han sa att vi skulle höras i dagarna. Men jag tänkte ligga lågt och se när han behagar att höra av sig.

Gjorde ett Tinder-konto i veckan för jag kände att jag behövde bekräftelse och kanske lite annat att fokusera på än att överanalysera vår situation. Värmland dök ju upp såklart med nya bilder, så han är ju aktiv på Tinder. Men jag svepte vänster och matchade till slut med en snygg bartender som visade sig vara skitrolig. Vet inte om vi kommer att ses, men vi har en rolig chatt i alla fall.

I helgen var jag också på konsert och pratade lite kort med en kille som jag har gemensamma kompisar med. Vi följer varandra på sociala medier, men har inte haft någon kontakt utöver det. Han hörde av sig igår och tyckte att det var trevligt att pratas vid och sen har vi småchattat lite. Han frågade vart man dricker öl i min stad, så det känns som att det bara är en tidsfråga innan någon utav oss föreslår en dejt.
Trist med Värmland men bra att du tar tag i att se dig om då. Fick spontant bra vibb av det du skrev om konsertfilmen. 😂
Men kanske kan vara läge att snacka med Värmland om det?

Jadå. Fina ögon :p
Men det finns nått feminint över honom i hans sätt, inte i utseendet. Jag får se vad jag tycker om det.
Annars får du skicka hit honom. Jag gillar feminina män och särskilt om de har humor.

Jag panikade och skickade alldeles för många meddelanden till kollegan som håller på att jobba ihjäl sig och jag borde inte störa. Bra jobbat Milosari! . Nu har han slutat svara.

Helgen har förutom det varit bra. Det var alldeles för länge sedan jag träffade tjejen och vi bestämde att vi måste försöka ses oftare. Det slog lite gnistor när vi äntligen var ensamma ❤️

Trist med Värmland men bra att du tar tag i att se dig om då. Fick spontant bra vibb av det du skrev om konsertfilmen. 😂
Men kanske kan vara läge att snacka med Värmland om det?

Jag har tagit några snack med Värmland och ventilerat i tråden.
Det första vart ju vart vi stod, och där svarade han väl inte riktigt.
Det andra var när jag fick liknande vibbar som nu och förklarade att jag behövde lite bekräftelse. Då visade han faktiskt mer intresse ett tag och höll kontakt mellan när vi träffades.
Men är trött på att alltid jag är den drivande. Jag vet inte ens om jag vill ha ett förhållande, men vill ändå träffa någon som jag kan vara lite svag och sårbar inför. Som kan ta hand om mig och säga att jag är fin ibland. Värmland gör inte det.

Konsertkillen är lite spännande i alla fall. Han är inte sådär stereotypiskt snygg, men jag vet att vi har en del gemensamma intressen/åsikter och jag tycker att det är väldigt attraktivt när man ligger på samma våglängd.

Jag har tagit några snack med Värmland och ventilerat i tråden.
Det första vart ju vart vi stod, och där svarade han väl inte riktigt.
Det andra var när jag fick liknande vibbar som nu och förklarade att jag behövde lite bekräftelse. Då visade han faktiskt mer intresse ett tag och höll kontakt mellan när vi träffades.
Men är trött på att alltid jag är den drivande. Jag vet inte ens om jag vill ha ett förhållande, men vill ändå träffa någon som jag kan vara lite svag och sårbar inför. Som kan ta hand om mig och säga att jag är fin ibland. Värmland gör inte det.

Konsertkillen är lite spännande i alla fall. Han är inte sådär stereotypiskt snygg, men jag vet att vi har en del gemensamma intressen/åsikter och jag tycker att det är väldigt attraktivt när man ligger på samma våglängd.

Tycker du ska ge upp Värmland, hade han varit intresserad på riktigt hade han legat på mer och visat intresse, speciellt när ni setts så länge.

Konsertkillen verkar mer intressant!

Bordet man vill ha när man är ute och äter som singel
1580766468183.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 336
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 064
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 694
Senast: Mineur
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 194
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka