Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fortsatt att höras med nr 3 ofta sen vi sågs, men så innan helgen frågade jag om vi kunde planera att ses för det var första helgen han sa han kunde sedan vi sågs sist, men han skulle fixa med huset som ska säljas, vilket jag har full förståelse förr. Dock svarade han att han "hellre gjort annat" men inte att han hellre setts, så vet inte vad det betyder. Att skriva är hans yrke så jag tänker han har koll på hur man uttrycker sig. Men nu har han inte hört av sig sen i fredags, han spelade lite wordfeud i lördags men sen ingenting där heller. Jag har varit lite matförgiftad så jag skrev igår att jag mådde bättre och frågade hur det gått med huset men inget svar på det heller. Blir så trött på detta...
Vad tråkigt. Men du kommer hitta någon bättre!
 
Jag försöker planera ihop en träff med möbelkillen, dvs han som hade skruva IKEA-möbler som ursäkt för att ses nångång. Det är ju inte det lättaste med tanke på att båda har barn, men under tiden pratar vi lågintensivt på sociala medier. Grejen är dock att han är en kollega, så jag blir sjukt distraherad när jag får syn på honom på kontoret...
 
På något sätt är mitt liv alltid högt och lågt, upp och ned. Men för att stabilisera det lite behöver jag utmana mig själv för att komma framåt.
Så trots allt kaos som varit senaste veckan ska jag se framåt och gå på dejt med en kvinna från Tinder imorgon. Blir spännande!
Om inte annat så gillar jag att träffa nya människor, så det känns kul.
 
Den här dök upp i flödan, igenkännbar anyone....? :angel:

311974803_5775727422542312_8910176168247092457_n.jpg
 
Jag måste vara det trögaste av trögdjuren. Kollegan är lika söt som alltid. Vi chitchattar. Han tipsar om allt möjligt. Tar upp det han vet att jag går igång på allt som oftast. Idag hade han ett klipp med på en recension av en serie som vi skrev om igår.

Ge mig ett nytt jobb så han blir min icke-kollega. Tack! Eller nåt
 
Jag måste vara det trögaste av trögdjuren. Kollegan är lika söt som alltid. Vi chitchattar. Han tipsar om allt möjligt. Tar upp det han vet att jag går igång på allt som oftast. Idag hade han ett klipp med på en recension av en serie som vi skrev om igår.

Ge mig ett nytt jobb så han blir min icke-kollega. Tack! Eller nåt
Min kollega fortsätter ju också vara världens gulligaste och vi börjar utveckla en fin arbetsrelation. Där kommer det ju stanna, men det är jag mer än nöjd med 🥰
Det enda negativa är att hon är ledig ganska ofta och då saknar jag henne orimligt mycket 💔


Uppdatera mig, varför kunde det inte bli något mellan er? Det låter ju som ni har det jättefint tillsammans 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
4 701
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
352
Senast: sthu
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
711
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp