Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kollega fortsätter ju också vara världens gulligaste och vi börjar utveckla en fin arbetsrelation. Där kommer det ju stanna, men det är jag mer än nöjd med 🥰
Det enda negativa är att hon är ledig ganska ofta och då saknar jag henne orimligt mycket 💔


Uppdatera mig, varför kunde det inte bli något mellan er? Det låter ju som ni har det jättefint tillsammans 😊

Flera skäl, ett är att gemensamma chefen är mitt ex (sen 2 år tbx) ett annat är att han är sjuk och väldigt begränsat med energi. Sist men inte minst - han är nog inte lika förtjust i mig som jag är i honom. Eller så håller han bara jävligt hårt i sargen
 
Flera skäl, ett är att gemensamma chefen är mitt ex (sen 2 år tbx) ett annat är att han är sjuk och väldigt begränsat med energi. Sist men inte minst - han är nog inte lika förtjust i mig som jag är i honom. Eller så håller han bara jävligt hårt i sargen
Chefen kan jag förstå. Det skulle kunna få negativa konsekvenser för honom - om ditt ex är ett skithål, och det kanske han är?
Men utifrån det du beskrivit verkar han tycka om dig. Eller?
 
Min dejting går så dåligt att jag gått över till en dejtingsimulator istället :p
Var hittar man en sådan? 😂

Här håller jag nog på att bli en bitter manshatare. :o Det går bara inte att dejta eller ha en relation, för alla män jag släpper in visar sig vara fullständiga idioter, många är alldeles för intensiva och väldigt få män tycks begripa definitionen av ordet ”nej”. Inte ens manliga vänner och bekanta verkar kunna uppföra sig numera. 🤢 Känner mig mest som ett villebråd i en flock predatorer. Kasta in en begynnande 40-årskris i ekvationen också … 😅

Känns trots allt helt okej, glädjande nog. Jag har så många andra energitjuvar att ta tag i just nu. :)
 
Känner mig lite trött på det här med dejting. Hittar jag någon som fångar mitt intresse på hp och skriver till den så får jag inget svar. Och de som skriver till mig finner jag ointressanta.
 
Lät spännande hur funkar den?
Det ser ut som en valfri dejtingapp. Det finns profiler att svajpa på och alla blir matcher. Sen blir det liksom en styrd konversation utifrån just den profilens berättelse. Ibland får en olika val för vad man en vill svara. Sen är det dejtdags! De använder premiumvaluta men det går lika bra att inte använda det. Jag använder bara det jag får genom att "skriva".
 
N som jag träffade i somras som gjorde slut med mig för att han inte fick rätt känslor, trots att han raggat på mig i 2,5 år, var hemma hos mig i lördags och jag är sååå förvirrad. Han bor ca 1 h från mig, men så var han ute och åkte och åkte då på E20. Jag bor 2,5 mil från E20.

Jag har haft en helt galen sommar och höst. Det har varit mycket i familjen, främst med brorsan som dessutom hamnade i respirator i Israel av alla ställen som jag behövde åka för att ta hand om etc, det har varit hur stökigt som helst på jobbet och flera av mina kollegor är sjukskrivna eller har sagt upp sig, och sen kom brorsan hem till mig och bodde där i 5,5 vecka för all eftervård han behövde. Så det har varit minst sagt stressigt med flera jobbiga beslut att ta och en oro där vi inte vetat om brorsan kommer leva eller dö, vilket resulterat i att jag varit väldigt stressad och haft en helt galen spänningshuvudvärk senaste två veckorna. Jag klagade på min huvudvärk till en av mina kompisar som ju dessutom är N's lillasyster, varpå hon föreslog att jag skulle bjuda hem C som är en man som raggar på mig, men som jag inte är speciellt intresserad av men som erbjuder mig massage hela tiden. Jag ville inte ha hem C för även om han är mysig och rolig, så masserar han lite väl mjukt och sa att jag behöver en sådan massage som N ger. Min kompis föreslog då att jag ringer till N, vilket ju vilken människa med självaktning givetvis skulle vägra göra, och så även jag. Men till slut tog huvudvärken över och jag förnedrade mig och hörde av mig till N och frågade vad han ville ha för att ge mig en axel- och ryggmassage och så förklarade jag att jag har sådan spänningshuvudvärk (han vet att jag varit i Israel, allt med brorsan och hälften av mitt jobb för min kompis är också min kollega). Han erbjöd sig att komma när han ändå skulle åka förbi på E20 på lördagen. Jag var pepp och tänkte att han kanske vill passa på att ligga lite etc så jag duschade och ansade fiffi etc och renoverade mig själv såsom sig bör. Dessutom har jag hört ryktesvägen att han visst har känslor men valt bort att vara tillsammans med mig pga egna issues, vilket han inte sagt någonting till mig om.

Han kommer och masserar mig i typ 1,5 timme, vi har gott snack i ett par timmar till, skrattar och har kul och sen ställer han sig upp och säger att han ska åka hem för han ska fixa med sonens bil och så åker han hem. Men varför kom han? Jag är så förvirrad? Kom han bara för att vara snäll och massera mig? Vem åker 5 mil extra bara för att vara snäll? Vem lägger de timmarna på en annan människa man inte ens är intresserad av när man egentligen har annat att göra??

Jag gav mig själv falska förhoppningar i alla fall, det är uppenbarligen klart. Men jag fattar inte varför han ens kom?
 
N som jag träffade i somras som gjorde slut med mig för att han inte fick rätt känslor, trots att han raggat på mig i 2,5 år, var hemma hos mig i lördags och jag är sååå förvirrad. Han bor ca 1 h från mig, men så var han ute och åkte och åkte då på E20. Jag bor 2,5 mil från E20.

Jag har haft en helt galen sommar och höst. Det har varit mycket i familjen, främst med brorsan som dessutom hamnade i respirator i Israel av alla ställen som jag behövde åka för att ta hand om etc, det har varit hur stökigt som helst på jobbet och flera av mina kollegor är sjukskrivna eller har sagt upp sig, och sen kom brorsan hem till mig och bodde där i 5,5 vecka för all eftervård han behövde. Så det har varit minst sagt stressigt med flera jobbiga beslut att ta och en oro där vi inte vetat om brorsan kommer leva eller dö, vilket resulterat i att jag varit väldigt stressad och haft en helt galen spänningshuvudvärk senaste två veckorna. Jag klagade på min huvudvärk till en av mina kompisar som ju dessutom är N's lillasyster, varpå hon föreslog att jag skulle bjuda hem C som är en man som raggar på mig, men som jag inte är speciellt intresserad av men som erbjuder mig massage hela tiden. Jag ville inte ha hem C för även om han är mysig och rolig, så masserar han lite väl mjukt och sa att jag behöver en sådan massage som N ger. Min kompis föreslog då att jag ringer till N, vilket ju vilken människa med självaktning givetvis skulle vägra göra, och så även jag. Men till slut tog huvudvärken över och jag förnedrade mig och hörde av mig till N och frågade vad han ville ha för att ge mig en axel- och ryggmassage och så förklarade jag att jag har sådan spänningshuvudvärk (han vet att jag varit i Israel, allt med brorsan och hälften av mitt jobb för min kompis är också min kollega). Han erbjöd sig att komma när han ändå skulle åka förbi på E20 på lördagen. Jag var pepp och tänkte att han kanske vill passa på att ligga lite etc så jag duschade och ansade fiffi etc och renoverade mig själv såsom sig bör. Dessutom har jag hört ryktesvägen att han visst har känslor men valt bort att vara tillsammans med mig pga egna issues, vilket han inte sagt någonting till mig om.

Han kommer och masserar mig i typ 1,5 timme, vi har gott snack i ett par timmar till, skrattar och har kul och sen ställer han sig upp och säger att han ska åka hem för han ska fixa med sonens bil och så åker han hem. Men varför kom han? Jag är så förvirrad? Kom han bara för att vara snäll och massera mig? Vem åker 5 mil extra bara för att vara snäll? Vem lägger de timmarna på en annan människa man inte ens är intresserad av när man egentligen har annat att göra??

Jag gav mig själv falska förhoppningar i alla fall, det är uppenbarligen klart. Men jag fattar inte varför han ens kom?
Du ringde honom för massage, och han kom och gav dig massage. Det var väl ungefär precis det som förväntades?
Jag tänker att han tycker om dig och ville hjälp dig, men inte har rätt känslor - som han ju faktiskt sagt? Man kan tycka om en annan människa och vilja hjälpa utan att vilja något mer…

Trist att du blev besviken förstås! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
4 693
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
352
Senast: sthu
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
711
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp