Min träff med @the_connemara s kollega gick jättebra. Gullig, fin kille, snygg, trevlig osv.
Vi hade trevligt, allting var bra så nu blev det väldigt jobbigt.
Min lösning är att släppa det och gå vidare![]()
I just love it
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min träff med @the_connemara s kollega gick jättebra. Gullig, fin kille, snygg, trevlig osv.
Vi hade trevligt, allting var bra så nu blev det väldigt jobbigt.
Min lösning är att släppa det och gå vidare![]()
Tja, trevlig var han väl, men inget som fick igång mig riktigt.Alltid värst första gången man ses ju! Hur gick det?
Tja, trevlig var han väl, men inget som fick igång mig riktigt.
Bättre tur nästa gång, eller nåt.![]()
I just love itNu får stackars @Bison känna hur det är för oss alla andra varenda gång, vi som inte är döda på insidan
heart
heart
det är alldeles för många riktiga män som lärt sig spelets regler och i synnerhet unga tjejer går oavkortat på lite gulligt snack av en välpolerad snygg kille som vet hur han ska lägga fram orden för att det ska tindra i ögonen.
Ger man det där som anledning till att kvinnor inte vill att män ska vara ärliga?Kan man annat än älska mansplainingen att kvinnor inte vill att män ska vara ärliga på grund av följande..
Ger man det där som anledning till att kvinnor inte vill att män ska vara ärliga?
Så någon har sagt rakt ut att ärlighet är att vara elak/otrevlig och därför vill inte kvinnor att män är ärliga?Japp
Och jag har också fått mainsplainat för mig att ärlig = elak/otrevlig
Alltså vill kvinnor inte att män är ärliga![]()
Så någon har sagt rakt ut att ärlighet är att vara elak/otrevlig och därför vill inte kvinnor att män är ärliga?
Alltså, vad är obegripligt i mina inlägg?
Avleder mina tankar med en fikadejt på min rast i morgon med en gullig youngster![]()
Var hittar du alla dina killar? (så nyfiken)
Sen måste jag tillägga, att om man inte mår topp, så har man en tendens att dra till sig likasinnade människor, som inte heller är på topp och det kan leda till en nedbrytande relation ist för en upplyftande.Fast det finns ju massor av människor som mår skit på ren svenska men ändå hittar en partner. Så du kan va världens gladaste eller världens grinigaste... Hur du är betyder massor för en del, inget för andra...
Ska du inte dra till med "när du minst anar det" också ?
Sen måste jag tillägga, att om man inte mår topp, så har man en tendens att dra till sig likasinnade människor, som inte heller är på topp och det kan leda till en nedbrytande relation ist för en upplyftande.
Du är inte klok! (nåja) Roligt det blev bra.
Fast jag svarade ju på det exakta inlägget som jag citerade.... Du skriver att männiksor som mår dåligt kan hitta en partner, och det var det jag svarade på.En till som inte fattar vad jag skriver... Men men ...
Dags att utmana sig själv, kanske?Jag vet inte alls vad jag vill. Därför blir det jobbigt när jag träffar någon jag faktiskt gillar, då backar jag hellre.
Dags att utmana sig själv, kanske?