Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunch hos kunden innan jobbet. Det där med att ta det lugnt och börja som vänner gick väl sådär. På 6 dagar har vi dessutom träffats 4 ggr. Jag är lite förvirrad, det har gått väldigt fort men samtidigt är han så jäkla gullig och verkar vara en sån genuint snäll människa.

Kan man annat än älska mansplainingen att kvinnor inte vill att män ska vara ärliga på grund av följande..
det är alldeles för många riktiga män som lärt sig spelets regler och i synnerhet unga tjejer går oavkortat på lite gulligt snack av en välpolerad snygg kille som vet hur han ska lägga fram orden för att det ska tindra i ögonen.

Fast det finns ju massor av människor som mår skit på ren svenska men ändå hittar en partner. Så du kan va världens gladaste eller världens grinigaste... Hur du är betyder massor för en del, inget för andra...

Ska du inte dra till med "när du minst anar det" också ?
Sen måste jag tillägga, att om man inte mår topp, så har man en tendens att dra till sig likasinnade människor, som inte heller är på topp och det kan leda till en nedbrytande relation ist för en upplyftande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 068
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 457
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 960
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka