Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där är så jävla rolig.![]()
Men hur fungerar det där? Hur ska man veta att man är värd något och existerar som person om man inte får likes på instagram?
Visst är den!Och lite sann! Jag gillar sociala media och kollar gärna upp om de jag dejtar har någon insta eller FB, men sedan stannar jag där. Jag har kompisar däremot som kan gräva sig till internets ände och tillbaka och vet allt från vad systerbarnen heter till vad han hade för skjorta på sig på studentbalen 2005
![]()
Var är det moraliserande?Ja, moraliseras.
Klart en ska diskutera men en ska kanske inte klistra saker på den en diskuterar med som går stick i stäv med det hen skriver.
Får de där kompisarna också panik om de ser ett riktigt fotoalbum? "WHERE'S THE COMMENT SECTION!?"
![]()
Haha, jag med! Men det finns anledningar att låta bli som inte handlar om moralism.(Jag är för övrigt den sista att lägga moraliska aspekter på om @Singoalla väljer att ha en historia med en gift man. Det är upp till dem.)
"tjena puddingen, blev det smuligt när du ramlade ner från pappa?"Det dök upp en snygg man på tinder, som hade en presentation som fick mig att spontant skratta lite. Såå han åkte till höger trots att han nog inte är min typ egentligen. Det blev visst en matchning därNu ska jag bara skriva något också... Men jag har redan bestämt mig för att han inte är en sådan som sveper höger på alla utan hoppas på att jag ska vara tokbra
Det här blev ju lite kul ändå.
Tror en kommentar som gavs till mig för ett par år sedan sitter djupare än vad jag vill erkänna. Det som sades var "eller så bara finner du dig i att vissa är menade att aldrig träffa någon, alltid vara ensam. Någon måste vara ensam och det är antagligen du". I samband med något med statistisk ojämnhet mellan de binära könen.Hear hear.. inte riktigt samma men jag ska hem till en kompis idag och träffa hennes nyfödda för första gången, och det kniper i livmodern bara jag tänker på det.
Ofta när jag längtar efter någonting och det blir smärtsamt att påminnas om vad jag inte har, så brukar jag tänka att "min tid kommer", och sedan försöka njuta av det jag har just nu under tiden. Försöka landa i att det inte är så att jag inte har det, utan bara att jag inte har det ännu.
Utför typ 50% av mitt arbete via Facebook så att inte logga in där går liksom inte ^^Äsh, sociala medier är en styggelse. Fokusera på ditt eget liv istället.
Men jag är väl sån som loggar in på min facebook typ 1 gång i månaden.
Men hur fungerar det där? Hur ska man veta att man är värd något och existerar som person om man inte får likes på instagram?
OT men antalen likes syns inte även om du kopplar insta till tinderBra fråga.
Mitt värde måste ju ligga på typ 10 öre. Då jag har flera bilder som inte fått nån like på instagram.
Testade att plocka bort min instagram från Tinder då jag ibland undrar om den stjälper istället för att hjälpa. Jag har ju inte tillräckligt många likes.
Tur att värdet på aktieportföljen är större då![]()
Under de senaste två dagarna har jag på Facebook fått två uppdateringar om att vänner är i förhållanden, en är gravid och TRE har fått barn. Forever alone-tankarna är starka in this one..![]()
Meh, varför har du inte sagt det? Då vet jag ju precis varför du inte få så många ragg!
OT men antalen likes syns inte även om du kopplar insta till tinder