Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på att betala en månad för att ta bort hur gammal jag är på Tinder och se om det är någon skillnad. För nu händer inte mkt där. Vad tror ni, kommer svaren bli flera när "36" försvinner?
Jag betalar nu en månad. Har åldern kvar men har använt boosten. Via den har jag fått flera matchningar.

Vilken del är det som inte är bra nu, antalet matches eller vad som händer efter match? Jag har svårt att se att det skulle göra någon större skillnad faktiskt.
Både och, men skillnaden är enorm mot när jag var 30. Och än mer när jag var 20-something. Då var det både mail och sånt i en helt annan takt. Trots mer öppen presentation nu, och bra bilder av olika sort.

Vad är Boosten?

Den lila blixten. Har du plus får du använda boost 1 gång i månaden.
Innebär att du hamnar först i kön under ca 15-20 minuter. Tänk på att använda boost när det är troligt att många är inne och swipar. Ex 18-21 kanske.
För mig fungerar den inge bra alls då jag redan swipat slut på alla i mitt område.

Den lila blixten. Har du plus får du använda boost 1 gång i månaden.
Innebär att du hamnar först i kön under ca 15-20 minuter. Tänk på att använda boost när det är troligt att många är inne och swipar. Ex 18-21 kanske.
För mig fungerar den inge bra alls då jag redan swipat slut på alla i mitt område.
Jag kanske har fel på tiden men jag hade nog fler boostar än 1. Hade nog minst 5...som är slut.

Jo jag skulle tycka det var asskönt om nån lagade mat åt mig och sen skulle jag skaffa robotdammsugare.
Fickparkera sin egen bil får han gärna göra för min bil får han ändå inte köra.

Snart är fickparkering ett minne blott. Teslan gör det väl själv redan :D

Både och, men skillnaden är enorm mot när jag var 30. Och än mer när jag var 20-something. Då var det både mail och sånt i en helt annan takt. Trots mer öppen presentation nu, och bra bilder av olika sort.
Ok ja det är lite svårt för mig att relatera av naturliga skäl men jag tror inte att ta bort siffran gör någon större skillnad. De andra funktionerna kan säkert vara användbara men jag kan väl tänka mig att det även är så att det även är mindre singlar i rörelse när man blir äldre. Är det så dåligt med matches och mail att det helt enkelt är ohållbart eller mer än önskan om lite mer fart på det hela? Har du provat att vara mer aktiv själv i letandet och kontakttagandet?

Ok ja det är lite svårt för mig att relatera av naturliga skäl men jag tror inte att ta bort siffran gör någon större skillnad. De andra funktionerna kan säkert vara användbara men jag kan väl tänka mig att det även är så att det även är mindre singlar i rörelse när man blir äldre. Är det så dåligt med matches och mail att det helt enkelt är ohållbart eller mer än önskan om lite mer fart på det hela? Har du provat att vara mer aktiv själv i letandet och kontakttagandet?
jag skriver nästan till alla som jag matchar sist med. och de andra som jag tycker är tillräckligt intressanta. Om jag varit tveksam i matchandet och de har matchat sist så skriver jag ibland, men inte alltid. Men jag är nog ganska kräsen, problemet med min ålder är att män som passerat 35 ofta är gubbiga i kropp och/eller utstrålning. Och jag ser till att inte vara det, och är inte heller intresserad av någon gubbe.. Så då blir utbudet mindre.

jag skriver nästan till alla som jag matchar sist med. och de andra som jag tycker är tillräckligt intressanta. Om jag varit tveksam i matchandet och de har matchat sist så skriver jag ibland, men inte alltid. Men jag är nog ganska kräsen, problemet med min ålder är att män som passerat 35 ofta är gubbiga i kropp och/eller utstrålning. Och jag ser till att inte vara det, och är inte heller intresserad av någon gubbe.. Så då blir utbudet mindre.

Haha, jag ser samma mönster på kvinnor i min ålder. Då är jag nåt år yngre :p.

Jobbigt läge :/

Du kan ju pröva en månad och utvärdera, är ju inga större pengar ändå, speciellt inte om det faktiskt funkar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 045
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 806
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 454
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 930
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka