Singoalla
Trådstartare
Jag är 25 och pendlar mellan inställningar på 23-35 men oftast 25-35. Att ha inställning på 23 ger nästan aldrig någonting då jag aldrig hittar något, för mig, intressant. Idealet för mig ligger väll runt 27-30 då jag behöver någon som är mer stabil, även om jag förstår att det är otroligt individuellt.
Men nu har jag pendlat tillbaka till tankarna om att jag i alla fall kommer vara ensam för alltid så just nu är jag inte så pigg på att aktivt leta heller. Bra reaktion va? ^^
Pfff, 25 är ingen ålder! Säger jag och sitter här och känner mig erfaren, och gissar att majoriteten av alla Bukefalister tänker detsamma om mig
Nu sitter jag här ensam med hunden, och det kan ju låta sorgligt. Men sanningen är att jag aldrig någonsin varit lyckligare i hela mitt liv. Just nu vill jag inte träffa någon, och tycker att ett liv själv låter helt fantastiskt. Men ärligt talat, vem tusan vet?
Så det jag vill säga är att du har gott om tid på dig att träffa både fel personer och rätt person. Det är ju ingen tröst när man faktiskt vill träffa rätt person, inom en snar framtid. Det kanske du kommer att göra, men gör du det inte nu så lär du göra det sen. En vän till mig som dejtar väldigt mycket började bli lite less efter ett tag på att han aldrig fastnade för någon, så när han skulle på ytterligare en dejt en gång så sa jag lite skämtsamt att ikväll lär det ju iaf vara hans livs kärlek som dyker upp