Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Otrohet är vardag i mitt liv. Skulle jag lägga mig i allt hade jag inte hunnit med så mycket annat.
Ok jag tycker inte det tar så lång tid att screenshota och skicka ett mess till personen det berör men vi gör alla som vi vill.

Sen hamnar jag i ärlighetens namn inte i såna situationer så ofta heller så det kanske bidrar.

Ok jag tycker inte det tar så lång tid att screenshota och skicka ett mess till personen det berör men vi gör alla som vi vill.

Sen hamnar jag i ärlighetens namn inte i såna situationer så ofta heller så det kanske bidrar.

Jag menar inte att jag är indragen i allting personligen men jag känner till galet mycket otrohet i mitt umgänge och bryr mig inte särskilt faktiskt.
Kalla mig okänslig om du vill.

Om man nu ska vara moralens väktare och gå in och styra upp andras relationer. Får man nog räkna med att ta sin del av dramat också. Någon form av ansvar för du ju för att du klampar in i andras relationer och leverar din sanning.

När otrohet har diskuterats på buke har många också sagt att de inte vill veta om partnern är otrogen
Med andra ord är det inte säkert att du gör en god handling när du skickar det.

När otrohet har diskuterats på buke har många också sagt att de inte vill veta om partnern är otrogen
Med andra ord är det inte säkert att du gör en god handling när du skickar det.

Men precis.
Hon kanske vill vara i sin bubbla där han är mr dreamy.
Ska jag som helt utomstående sticka hål på den och dessutom göra mig rejält ovän med en kollega?
Varför i hela friden då?

Om man nu ska vara moralens väktare och gå in och styra upp andras relationer. Får man nog räkna med att ta sin del av dramat också. Någon form av ansvar för du ju för att du klampar in i andras relationer och leverar din sanning.
Jag styr inte upp andras relationer jag delar bara med mig av information som jag har. Vad personerna sedan gör med denna är upp till personerna.

Hej hopp, long time no see.

Visst var det någon i den här tråden (eller någon tidigare) som använde sig av en sida för att träffa nya vänner och hitta på grejer i grupp, alltså träffa människor med samma intressen? Någon som vet vilken sida jag menar? Jag har googlat men hittar inte!

Visst var det någon i den här tråden (eller någon tidigare) som använde sig av en sida för att träffa nya vänner och hitta på grejer i grupp, alltså träffa människor med samma intressen? Någon som vet vilken sida jag menar? Jag har googlat men hittar inte!
Du kanske menar meetup?

Jag använder Meetup för att träffa nya människor med samma intressen som mig :)

Meetup.com :)

Det medverkade en dejtingcoach i Morgonpasset :). En av hennes "dont's", med dejtingen var fikadejter. Och det är mestadels den typen av dejter jag valt. Hehe.

Hon rekommenderade att göra någon aktivitet tillsammans istället. Klart bättre resultat enligt hennes mening. Hon sa en massa annat klokt också. Värt att lyssna på!

Det medverkade en dejtingcoach i Morgonpasset :). En av hennes "dont's", med dejtingen var fikadejter. Och det är mestadels den typen av dejter jag valt. Hehe.

Hon rekommenderade att göra någon aktivitet tillsammans istället. Klart bättre resultat enligt hennes mening. Hon sa en massa annat klokt också. Värt att lyssna på!

Ska lyssna imorgon! Hade aldrig vågat gå på en fikadejt, hade varit så rädd att det skulle bli stelt..

Ska lyssna imorgon! Hade aldrig vågat gå på en fikadejt, hade varit så rädd att det skulle bli stelt..
Hehe, själv är jag professionell small-talker så fika går bra. Men som dejtingmetod har jag märkt att det är svårt. Gillar jag någon vill jag gärna ta lite på den lite i förbifarten, och det är väldigt svårt att "råka" göra naturligt när man sitter på var sin sida om ett bord.

Nu lyckades jag "varva Tinder" för första gången. Så jag installerade om och swipade like a psycho igenom 300+ (ja, jag räknade). Gillade kanske ett tiotal och har redan två matchningar. :) Ska tänka ut något trevligt och mer intressant än hej. Så kanske det blir lite konversation iallafall.

Behöver er hjälp!

Har en väldigt fager kille på yogan som jag spanat in sen dag 1 :o

Men. Hur går man vidare? Det enda jag vågat göra är att flytta mattan snett bakom honom :D .

Han kommer alltid dit strax innan (ofta hörlurar), tar på sig sina överdragkläder när det är slut och sticker iväg..
Vet ju inte ens om han är singel!

Behöver er hjälp!

Men. Hur går man vidare? Det enda jag vågat göra är att flytta mattan snett bakom honom :D .

Han kommer alltid dit strax innan (ofta hörlurar), tar på sig sina överdragkläder när det är slut och sticker iväg..
Ta kontakt och fråga om han vill träffas utanför yogan.

Behöver er hjälp!

Kanske passa på när ni hänger tillbaka mattorna? Eller ni kanske egna med er då blir det svårare :)

Behöver er hjälp!

Jag hade börjat med att försöka få ögonkontakt med honom och dröja kvar blicken lite, för att se hans reaktion på det :) Men kan ju gå rakt fram och fråga också men jag är nog mer en sån som brukar "reka terrängen" lite försiktigt först :D Särskilt i sådana lite känsligare sammanhang som träning, jobb osv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 343
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 710
Senast: Mineur
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 072
Senast: Roheryn
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
30 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser