Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Megara och jag delar födelsedag!
Ge henne något extra från mig![]()
Bästa känslanJag velade hit och dit med om jag skulle ta in hästarna lite tidigare idag. Tack och lov gjorde jag det för just nu har vi en himla störtskur, i kombination med låg temperatur och blåst. Känns bra att sitta inne vid brasan och veta att hästarna också har det "varmt" och torrt.
Gott? Jag har gärna ett innehåll än ett vaccum.Tror inte att det skulle säga något gott om mitt huvud även innan jag städade dock![]()
Det känns som att jag har ett vakuum iblandGott? Jag har gärna ett innehåll än ett vaccum.
Kram!Jag behöver en kram, ska se om jag kanske kan få en av mamma på söndag.![]()
Det ska vara vakuum i huvudet, det betyder inte att det är tomt utan att du inte har luft i huvudet.Det känns som att jag har ett vakuum ibland![]()
Vad hände? Var det en ridolycka?Sitter i ateljén och väntar på att färg och lim ska torka. Har sovit bort större delen av dagen pga smärta. Lite bättre nu men det blir en lång natt.