Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma tjej som du har försökt med i 3 veckor?

Jag antar det och egentligen skulle jag tipsa dig att låta det vara upp till henne och säga till när hon kan men samtidigt vet jag att om du bara låter det bero så kommer ingenting hända heller.

Fast det har jag ju gjort hela tiden. Hon har fått styra tider som passar henne. Men trots att hon fått bestämma tiderna och ändra på dom. Så har något dykt upp som ändrat hennes planer.

Men ja. Det är väl bara att fortsätta att hoppas... Jag har inga fler som hänger utanför dörren direkt.
Tyvärr, kunde jag inte hålla igen min besvikelse och hopplöshet. Även om hennes ursäkt kändes godtagbar. Men drygt när man sett fram mot att ses i 3 veckors tid. Liksom går och räknar dagarna. Jag fick veta 1 timme innan jag ska åka ca 20 mil till henne att hon måste ställa in.

Har inte träffat kollegan på ett tag nu. Igår sågs vi på jobbet och möttes senare på banan. Skrev lite på snap och allt är precis som vanligt.
Trevligt att jag lyckas ha en fungerande relation, annars går det minst sagt rätt dåligt :meh:

Ja det förstår jag ändå. Men hur kul är det att träffa nån som inte verkar vilja ses?

Visst har vissa personer fullt upp i sitt liv, men en dejt efter 3 veckor borde de flesta kunna få in.

Hon säger att hon vill det.

Det anser nog jag också...
Men som sagt har ingen annan dejt som kan få mig på andra tankar. Men ska träna nu , de brukar hjälpa lite iaf :).

Fast jag, som är evig singel och extremt sällan träffar någon skriker rakt ut av sånt där resonemang. Du behöver inte någon annan för att bekräfta vem du är inför dig själv. Dylika människor är demoraliserande i längden och man bör hålla dem långt bort från ens person!

Nej, det behöver jag inte.
Men besviken kan man bli ändå. Kanske du förstår ?

Visst har vissa personer fullt upp i sitt liv, men en dejt efter 3 veckor borde de flesta kunna få in.
Åh, får dåligt samvete nu :o. Pratar med en jag jättegärna vill träffa, men lagom när det började närma sig hände en grej som jag mår ganska dåligt över. Jag orkar verkligen inte träffa nån nu. Har sagt till honom att jag inte mår så bra, han vet lite om det sen tidigare. Jag kan inte säga att jag kommer kunna träffa honom om två veckor, jag vet inte. Jag vet att jag vill träffa honom, men jag vet inte när jag orkar träffa nån alls. Velar om jag ska berätta vad som hände för att han ska förstå varför det är som det är nu, eller om det bara är gränslöst att berätta en så privat sak för nån man inte ens träffat. Men jag gillar honom :(.

Edit: var inte direkt till dig @pepp bara att jag började fundera på det när jag såg vad du skrev.

Fast jag, som är evig singel och extremt sällan träffar någon skriker rakt ut av sånt där resonemang. Du behöver inte någon annan för att bekräfta vem du är inför dig själv. Dylika människor är demoraliserande i längden och man bör hålla dem långt bort från ens person!
Precis och min stallkamrat sa till mig att det är viktigt att älska sig själv. :heart

Såklart jag förstår, det blir jag med men för de som gör så mot mig fler än en gång innan vi ens träffats, blir konsekvensen att de blir droppade. Inte att jag fortsätter försöka få till en förstadejt.

Tyvärr, har jag svårt att göra det i det här fallet. Det är inte för inte som jag vill åka 20 mil och träffa henne. Men som sagt. Nu får hon ta mer initiativ till att ses om det ska bli nåt.

Åh, får dåligt samvete nu :o. Pratar med en jag jättegärna vill träffa, men lagom när det började närma sig hände en grej som jag mår ganska dåligt över. Jag orkar verkligen inte träffa nån nu. Har sagt till honom att jag inte mår så bra, han vet lite om det sen tidigare. Jag kan inte säga att jag kommer kunna träffa honom om två veckor, jag vet inte. Jag vet att jag vill träffa honom, men jag vet inte när jag orkar träffa nån alls. Velar om jag ska berätta vad som hände för att han ska förstå varför det är som det är nu, eller om det bara är gränslöst att berätta en så privat sak för nån man inte ens träffat. Men jag gillar honom :(.

Det där är en annan sak tycker jag (är i samma sits med en kille) du har ju varit ärlig med hur det ligger till :)

Jag hade nog berättat, om det känts okej för mig själv.

Jag har pratat med en tjej i flera månader utan att ses jag...men ingen av oss har riktigt tagit tag i det..☺ ändå tror jag att det kommer bli av, eller ja det finns inga egentliga hinder förutom tid och avstånd..

Det där är en annan sak tycker jag (är i samma sits med en kille) du har ju varit ärlig med hur det ligger till :)

Jag hade nog berättat, om det känts okej för mig själv.
För honom skulle det faktiskt kännas okej att berätta, tror jag. Det är mest att det känns konstigt att vara så öppen mot nån man inte ens träffat (har iofs varit öppen om massor här på buke men då känns det ju inte som att jag prackar på en enskild person mina problem). Han har varit väldigt öppen om sig, och av det jag berättat för honom hittills har han tagit det väldigt bra.

Jag har försökt få till en dejt med en tjej de senaste 3 veckorna. Men det kommer hela tiden något emellan. Hopplöst :(.
Det tog nästan 2 månader innan jag fick till en dejt med amerikanen. Men när vi väl hittade en tid som funkade så hann han knappt innanför dörren innan kläderna flög all världens väg :D. Så det kan ju funka i alla fall, men inte en chans att jag hade suttit hemma och väntat på att det skulle passa i schemat. Under tiden han gjorde annat så gjorde jag också annat (eller andra hehe :angel:).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 432
Senast: pepp
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 385
Senast: Mia_R
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 346
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 748
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka