Dekorera låda /kartong

TeamLundVer

Trådstartare
Se hit alla pysselmänniskor 🙋‍♀️
Jag ska dekorera den här lådan, eller egentligen en hel hög med sådana här lådor, så att den ser lyxig och festlig ut.
Vad bör jag dekorera med?
Hur bör jag dekorera?
1619711512753482505632600989896.jpg


Lådorna ska vara goodiebags vid en stor fest (inte stor i antal folk men i firandet). 2 av lådorna kommer skickas med posten 😱
 
Köp Tygstumpar, spetsband eller liknande och klä in, klistra på bokmärken och bling/paljetter, Skriv med glitterpennor. Gör Rosetter av sammetsband och sy fast.. Klistra fast en ballong som de ska blåsa upp...

Det finns massor av roligt pyssel!
 
Snygga tapeter, snyggt papper, spets eller andra textiler osv. Finns hus mycket kul som helst man kan göra med spraylim, Mod Podge och liknande 🥳
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: MML
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 605
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 985
Senast: mars
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp