Dekorplast på skåpluckor?

Aha! Då förstår jag 😊
Då tänker jag att risken att behöva återställa ändå inte borde vara så stor, eftersom hyresvärden föreslog att ni skulle göra själva den nog i beräkningen att det kanske inte blir perfekt :) Men jag skulle fråga om det i så fall.

Hyresvärden har sagt ok men att det, precis som med målning av väggar, ligger på vårt ansvar att skicket är ok vid flytt. Känns ändå fullt rimligt!
 
Ta bort lite luckor och ha öppna skåp, överskåpen. Byt hyllor till trä eller måla hyllor i snygg färg. Sätt en snygg tapet inne på skåp väggen. Lite LED-belysning så blir det väldigt snyggt.
 
Ta bort lite luckor och ha öppna skåp, överskåpen. Byt hyllor till trä eller måla hyllor i snygg färg. Sätt en snygg tapet inne på skåp väggen. Lite LED-belysning så blir det väldigt snyggt.

Jag hade gärna gjort det och men överskåpen fungerar som skafferi, plastskåp och förvaring till allsköns fula men praktiska köksgrunkor. Vill alltså gärna hålla stängt och dammfritt där 😅 Vi har ett väldigt litet kök med dåliga förvaringsutrymmen, bara två smala underskåp (inget riktigt skafferi eller städskåp i lgh heller) och överskåpen är grunda så de sväljer inte särskilt mycket.

Överskåpet där vi har porslin har jag haft utan luckor förut men det ser tyvärr inte vettigt ut utan att göra något mer åt de andra luckorna.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp