Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

För mig gör förhållandet ingen skillnad alls.

För mig beror det inte på kön på personen heller utan hur den är som person. Jag är väldigt privat av mig och delar inte gärna rum med folk jag känner mig obekväm med alls faktiskt, man som kvinna.

Samma här! En person jag kommer bra överens med och känner mig trygg med (man som kvinna) skulle jag lätt dela rum med men absolut inte med någon som du beskriver eller någon jag inte känner mig bekväm med.
 
Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

Jag tycker inte det spelar någon roll, även om jag såklart hellre hade bott själv än att dela med någon jag inte känner. Men det beror mer på att jag gärna vill kunna läsa innan jag somnar eller ha på tv:n och då kan jag vara lite rädd för att störa den andra. Jag har inga problem med att anpassa tex. klädsel så att jag känner mig bekväm i situationen.

Har haft flera jobb där jag haft nätter och sovande jour och enda gången jag blivit obekväm var på ett ställe där de hade övervakningskamera i rummet. Den gick igång på morgonen, ibland innan vi gick upp och jag tyckte det kändes väldigt otrevligt att veta att någon kanske satt vid datorn och tittade även om de ju troligtvis inte gjorde det.

Jag har i och för sig stort integritetsbehov, men samtidigt så har jag inte så svårt för att själv ta det avstånd jag behöver och sätta upp de gränser jag trivs med. Så jag ser det inte som ett problem, tycker att folk överlag är väldigt bra på att respektera min integritet faktiskt.
 
Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

Samma här! En person jag kommer bra överens med och känner mig trygg med (man som kvinna) skulle jag lätt dela rum med men absolut inte med någon som du beskriver eller någon jag inte känner mig bekväm med.

Även jag skriver under på detta. Är det någon jag känner mig bekväm att dela rum/säng med så kan jag absolut göra det, man som kvinna. Är jag inte bekväm gör jag det inte helt enkelt.
 
Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

Jag skulle helst inte vilja dela rum med en kollega alls, men om jag var tvungen tror jag att jag skulle känna mig bekvämare med en annan kvinna.
 
Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

En person jag kommer bra överens med och känner mig trygg med (man som kvinna) skulle jag lätt dela rum med men absolut inte med någon som du beskriver eller någon jag inte känner mig bekväm med.
Händer rätt ofta Spelar ingen roll om någon är i ett förhållande Det funkar bra under alla förhållanden.Har ju bott i kollektiv så man är ju van
 
Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

Det beror lite på vad det är för person.

Jag har tidigare delat stuga med en manlig och kvinnlig kollega i min ålder, det var väldigt trevligt. Har även delat hytt med en manlig kollega men då var det party hela natten på båten så vi var knappt i hytten, men han är trevlig så hade inte brytt mig.

Men jag vet många tidigare manliga och kvinnliga kollegor jag inte skulle vilja dela hytt med, pga att dom är påfrestande på olika vis tex.

Hade min sambo varit obekväm med att jag delade rum med en manlig kollega hade jag respekterat det och inte gjort det.
 
Sv: Dela hotellrum med kollega av motsatt kön?

Om man är 3 eller flera som delar sovutrymme så tycker jag det är ganska okontroversiellt På klassresor,ridläger ,scouterna osv är det väl alltid så att killar o tjejer delar stuga,tält,sovsal eller vad det nu kan vara.Och på typ ett ridläger är det ju inte alltid man känner alla.Ofyast går det bra att duscha ihop också.
Men som tjej känner jag mej lite mer utsatt om man bara är två i rummet Så då vill jag veta vem jag delar rum med spec om det är en kille.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 971
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp