Den där giraffen i NY(?)

Tack!!!

Men varför lyser inte den lilla "live-"lampan??? Är allt förinspelat och går runt runt bara?? HAR VI BLIVIT BLÅSTA?!?!? :arghh:



(Ja, jag är lite trött på att den aldrig kommer.....:o)
 
Tack!!!

Men varför lyser inte den lilla "live-"lampan??? Är allt förinspelat och går runt runt bara?? HAR VI BLIVIT BLÅSTA?!?!? :arghh:



(Ja, jag är lite trött på att den aldrig kommer.....:o)
Den lyser för mig. Har du testat att trycka på live? Det kan ju vara så att adressen av någon anledning fastnat vid det ögonblick jag kopierade den
 
Har ni gett upp? Tyckte hon såg på gång ut ett tag ikväll men nu är allt som vanligt, verkar lite otålig dock (men vem fan skulle inte bli det)?
 
Jag ger upp för natten men skulle inte bli förvånad om den kom inatt eller imorgon. Egentligen skulle jag väl hålla käften för det trodde jag en anna gång när hon traskade såhär mycket men jag känner mig lite dumdristigt modig såhär miss i natta.
 
Jag ger upp för natten men skulle inte bli förvånad om den kom inatt eller imorgon. Egentligen skulle jag väl hålla käften för det trodde jag en anna gång när hon traskade såhär mycket men jag känner mig lite dumdristigt modig såhär miss i natta.

Den måste ju komma nån gång! Fan, okapi-väntan kändes lång och den var tre veckor. Denna tråd har levt drygt fem veckor nu :meh:. @skuggi du lurade oss :arghh:

Har de lämnat nån ny info om när de tror den kommer?
 
Jag har inte tyckt att den ser ut att vara på gång nån gång men nu tycker t.o.m. jag det. Är iofs inte så insatt i hur giraffer brukar bete sig :D
 
Tycker hon har ändrat beteende och vandrar, nosar och tvättar bak mera. verkar allmänt orolig.
Hmm?!? men nej jag ska inte ens tänka tanken, för det kan säkert vara 1 vecka till innan det händer något, hon verkar ju inte vara den snabba sorten :o
Mina kunskaper om giraffer är ganska nära 0 så jag har säkert bara sett i syne och går därmed snart och lägger mig om ingen annan säger emot?
 
Den måste ju komma nån gång! Fan, okapi-väntan kändes lång och den var tre veckor. Denna tråd har levt drygt fem veckor nu :meh:. @skuggi du lurade oss :arghh:

Har de lämnat nån ny info om när de tror den kommer?
Förlåt! :o
Jag gick på det när de sa att det ju skulle bli any day now.. sån miss...
Okapin är ju ett giraffdjur, så hur kunde man gå på att det skulle vara så enkelt? Hörde någon intrevju sen där de glatt meddelade att beräknat datum är +-90 dagar(!!!!) på giraffer :eek:O_o:rage::nailbiting::banghead:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 902
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 333
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 842
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 026

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp